Consilier Vânzari Energie și Servicii

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Consilier Vânzari Energie și Servicii active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.04.2023
    Remote work: On-site

    La ENGIE, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem. Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat/ă și inspirat/ă pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența. 

    În prezent, căutăm o persoană cu bune abilități analitice, pentru a se alătura Compartimentului Post Sales Ticketing, în calitate de CONSILIER VÂNZĂRI ENERGIE ȘI SERVICII.

    Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în ENGIE. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.

    Ce vei face:

    • Vei realiza modificarea sau rezilierea contractelor de energie și/ sau prestări servicii pentru clienți, conform limitelor de competență;
    • Vei actualiza bazele de date cu informații despre clienți, în baza solicitărilor acestora, sau a corespondenței cu aceștia, asigurând întreținerea și dezvoltarea unei baze de date coerente;
    • Vei rezolva solicitările clienților: comunicare sold, eliberare extrase cont și info cont, explicații facturi estimate și regularizări, alocare ajutoare încălzire, amânări de plată și eșalonări,
    • Vei opera la timp modificările necesare în baza de date SAP, conform procedurilor de lucru;
    • Vei elibera copii ale contractelor și facturilor, la solicitarea clienților;
    • Vei asigura transmiterea mesajelor comerciale către clienți și vei promova serviciile companiei (noile mijloace de plata ale facturilor emise de ENGIE, factură prin e-mail, agenția online, engiemobile, servicii tehnice), contribuind la dezvoltarea vânzărilor de energie și servicii asociate; 

    Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:
    • Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
    • Minimum 1 an experiență într-o poziție similară;
    • Cunoștințe operare Microsoft Office, SAP (ISU și CRM);
    • Abilități de comunicare și prezentare;
    • Abilități de lucru în echipă.

    Beneficii
    • Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
    • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
    • Tichete de masă;
    • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă.

    Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu.
    În cazul în care optați să ne transmiteți datele dumneavoastră cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, vă rugăm să luați cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților, de pe websiteul nostru.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (120)