Operations Supervisor - Timisoara

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile INTERBRANDS ORBICO active.


Vezi toate job-urile Operations Supervisor - Timisoara active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Transporturi active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: INTERBRANDS ORBICO
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Transporturi
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 07.03.2023
    Remote work: On-site

    Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientati catre oameni, vă vor oferi sprijin pentru a începe o carieră de succes în vânzări.

    Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.

    Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate in peste 29.000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus in primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile  clienților noștri.

    "MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.

    Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipa de peste 2.000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanta, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor.

    Obiectivele postului:

    • Coordonarea operatiunilor de logistica ale punctelor de lucru de care este responsabil, pentru a asigura servicii profesioniste si de calitate pentru clientii interni/externi si parteneri;
    • Asigurarea functionalitatii vehiculelor din parcul auto, deruland programe de intretinere, cu un control strict al costurilor de intretinere a parcului auto;
    • Asigurarea livrarilor de la depozit catre clienti la timp, in mod corect;
    • Asigurarea perfomantei intregii echipe operationale, prin supervizarea si oferirea de suport tuturor angajatilor din depozit.
    • Colaborarea cu departamentele din companie, in special cu departamentul vanzari, asigurand un dialog pozitiv continuu in vederea atingerii obiectivelor comune.
    Responsabilitatile si sarcinile postului:

    Management resurse umane
    • Dezvolta, indruma si coordoneaza echipa de Operatiuni in scopul imbunatatirii aptitudinilor membrilor acesteia;
    • Este responsabil de stabilirea obiectivelor pentru echipa pe care o supervizeaza in termeni de calitate, productivitate, costuri, participa la procesul de recrutare si conduce procesul de evaluare a performantelor tuturor persoanelor din subordine;
    • Este responsabil de planificarea periodica (zilnica si lunara) a activitatii desfasurate in cadrul punctului de lucru pe care il coordoneaza;
    • Programeaza si tine evidenta concediilor subordonatilor sai;
    • Realizeaza rapoartele specifice in legatura cu activitatea de resurse umane;
    • Intocmeste corect si complet dosarele de angajare pentru noii angajati din aria sa;
    Administrativ
    • Reprezinta societatea, pe plan local, in relatia cu institutiile publice locale si cu tertii;
    • Se implica in obtinerea si reinnoirea tuturor autorizatiilor necesare punctului de lucru (autorizatia de mediu, autorizatia sanitar-veterinara, autorizatia PSI, autorizatia de functionare emisa de Consiliul Local / Primarie);
    • Organizeaza si asigura exercitarea controlului financiar preventiv;
    • Controleaza miscarea banilor conform procedurilor (manevrarea banilor, plata la banca in timp util);
    • Execută operaţiile cu privire la cheltuirea bugetului alocat. Execută planurile convenite cu superiorul direct (îmbunătăţirile depozitului, birourilor);
    Logistica si operatiuni
    • Supervizeaza buna desfasurare a activitatii, comunica cu toate departamentele implicate pentru a se asigura de buna desfasurare a activitatii operationale;
    • Se asigura de primirea de la Depozitul Central a produselor livrate in baza comenzilor transmise si livrarea produselor catre Punctele de Tranzit;
    • Este responsabil de buna desfasurare a receptiei cantitative si calitative a produselor; urmareste ca toate marfurile sa fie insotite de documente conform legislatiei in vigoare;
    • Raspunde de realizarea manipularii, depozitarii si conservarii produselor primite,in conformitate cu prevederile instructiunilor producatorilor si ale procedurilor tehnice specifice;
    • Asigura conditiile si mijloacele necesare, precum si participarea gestionarilor la efectuarea inventarierilor produselor aflate in spatiile de depozitare;
    • Angajeaza / inchiriaza mijloace de transport conform cu programarea comenzilor ce depasesc capacitatea flotei;
    • Face recomandari pentru optimizarea costurilor legate de transport; identifica oportunitati optime pentru companie;
    Parc auto
    • Completeaza si mentine la zi o baza de date computerizata a tuturor vehiculelor;
    • Urmareste mentinerea si functionarea optima a parcului auto;
    • Asigura intretinerea si repararea in unitati de service agreate de societate;
    • Asigura organizarea inspectiilor, verificarilor si reviziilor periodice pentru parcul auto;
    • Intocmeste lunar un raport cu kilometrii efectuati de fiecare masina;
    • Informeaza Fleet Manager si Coordonatorul de Taxe si Asigurari in caz de accidentare a vreunui vehicul, intocmeste si solutioneaza dosarul referitor la accident;
    • Se ingrijeste de consumurile specifice parcului (anvelope, lacate,etc);
    Cerintele postului:
    • Studii superioare finalizate;
    • Cunostinte tehnice de baza in domeniul auto;
    • Bune abilitati de comunicare;
    • Operare PC, abilitati numerice;
    • Cunostinte nivel mediu de limba engleza;
    • Etica profesionala si integritate personala;
    • Disponibilitate la deplasari;
    • Permis categoria B;
    Postul este disponibil pentru o perioada nedeterminata de timp.

    De ce să lucrezi pentru noi?
    • Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
    • Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste si pasionate;
    • Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă (+toate zilele libere naționale);
    • Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizitioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
    • Suntem mândri de cultura noastră în care toți colegii se pot simți confortabil să fie ei înșiși la locul de muncă și să prospere într-un mediu îndepărtat de stereotipuri și prejudecați.
     

     

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre INTERBRANDS ORBICO. Consultati Politica de procesare a datelor personale a INTERBRANDS ORBICO >>

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Arad, Timisoara,

    Arad, Timisoara,

    Timisoara,

    Vezi job-uri similare (28)