Funcționar Administrativ (perioadă determinată - 1 an)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Funcționar Administrativ (perioadă determinată - 1 an) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 01.03.2023
    Remote work: On-site

    La Distrigaz Sud Rețele, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce fac. Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat/ă și inspirat/ă pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența.

    În prezent, căutăm o persoană cu bune abilități de organizare și planificare, pentru a se alătura Biroului Management Portofoliu si Relatii Autoritati Centrale, în calitate de FUNCȚIONAR ADMINISTRATIV (perioadă determinată de 12 luni, cu posibilitate de prelungire).

    Dacă îți dorești să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în Distrigaz Sud Rețele. Ne poți ajuta să construim un viitor mai bun. Totul începe cu un talent remarcabil. Totul începe cu tine.

    Ce vei face:

    • Vei actualiza bazele de date cu informații despre clienți, în baza solicitărilor acestora sau a corespondenței cu aceștia, asigurând întreținerea și dezvoltarea unei baze de date coerente;
    • Vei asigura întocmirea corectă a documentelor elaborate sau redactate, din punct de vedere al consistenței informațiilor, în vederea oferirii unor servicii operative și calitative clienților;
    • Vei asigura gestionarea eficientă a fluxurilor de documente procesate în cadrul Companiei, precum și actualizarea datelor clienților în sistemul informatic;
    • Vei scana documente primite de la clienți, și le vei înregistra în aplicațiile informatice;
    • Vei transmite, prin intermediul serviciilor de curierat, documentele procesate în cadrul organizației;
    • Vei asigura securitatea și păstrarea (arhivarea) documentelor cu care vei lucra și vei păstra secretul de serviciu, în conformitate cu clasificarea internă a documentelor. 

    Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:
    • Studii medii finalizate cu diplomă de bacalaureat;
    • Cunoștințe de lucru în Microsoft Office;
    • Bune abilități de comunicare și prezentare;
    • Capacitate de a lucra autonom. 

    Beneficii:
    • Asigurare medicală privată pentru tine și familie;
    • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională;
    • Tichete de masă;
    • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă;
    • Primă de vacanță.

    Doar persoanele selectate vor fi invitate la interviu. 

    Despre DISTRIGAZ SUD REȚELE
    Distrigaz Sud Rețele este lider în distribuția de gaze naturale în România, cu o expertiză de peste 46 de ani în acest domeniu, având 2 milioane de clienți, circa 21.000 km rețea și 2.600 de angajați. Distrigaz Sud Rețele deține licență de operare pentru distribuția de gaze naturale în 851 de localități, pe raza a 20 județe din sudul și centrul României: Argeş, Brăila, Braşov, Buzău, Călăraşi, Constanţa, Covasna, Dâmboviţa, Dolj, Galaţi, Giurgiu, Gorj, Ialomiţa, Ilfov, Olt, Prahova, Tulcea, Vâlcea, Vrancea, Teleorman și Municipiul București. Distrigaz Sud Rețele este filială a ENGIE Romania.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (22)