Secrétaire Technique (F/M)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Renault Group Romania active.


Vezi toate job-urile Secrétaire Technique (F/M) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.ro

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 27.04.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.



    Renault Group se află în avangarda unei mobilități care se reinventează. Având o expertiză unică în domeniul electrificării, Renault Group se bazează pe complementaritatea celor patru mărci ale sale – Renault, Dacia, Alpine și Mobilize, și propune clienților săi soluții de mobilitate durabile și inovatoare. Prezent în peste 130 de țări și având peste 111.000 de salariați, Grupul a vândut 2,1 milioane de vehicule în 2022. Obiectivul nostru este să dezvoltăm soluțiile de mobilitate care să îi apropie pe oameni. Pregătit oricând să facă față provocărilor, atât pe șosea, cât și în competiție, Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Aceasta este centrată asupra dezvoltării de tehnologii și de servicii inedite, precum și a unei game de autovehicule competitive, echilibrate si electrificate. Preocupat de protejarea mediului înconjurător, Renault Group are ambiția de a ajunge la emisii zero de CO2 în Europa în 2040.



    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 15.000 de profesioniști inovează și mențin standarde ridicate de profesionalism în birourile situate în București, Mioveni, Titu, Pitești și Oarja. În timp ce fiecare loc de muncă din cadrul echipei este unic, cu toții împărtășim o pasiune comună pentru mașini și provocările interesante pe care le prezintă această industrie.

    Cerinte

    Abilitati excelente de comunicare, scris si verbal
    Atentie la detalii, abilitati de organizare si prioritizare
    Abilitati pentru munca in echipa si participarea la obiectivele comune
    Deschidere catre solutii inovative, flexibilitate in gandire si in organizare
    Persoana motivata, constiincioasa, riguroasa si meticuloasa in realizarea sarcinilor
    Atitudine pozitiva, amabilitate, disponibilitatea de a lucra intr-un domeniu tehnic
    Cunostinte operare PC (avansat): Windows, MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
    Studiile in domeniu tehnic constituie un avantaj
    Limbi straine: Engleza - nivel incepator/mediu; Franceza - nivel incepator/mediu

    Responsabilitati

    Organizarea activitatilor DEP: planificarea subiectelor in curs, organizarea punctelor de pasaj si a misiunilor, rapoarte ale reuniunilor de serviciu, actualizarea indicatorilor
    Interfata Resurse Umane: centralizarea intrebarilor din teren, capitalizarea regulilor si a procedurilor (numiri, definitii misiune post, BDM)
    Comunicare – animare interna: organizare / logistica a intalnirilor colective, difuzarea informatiilor utile catre cei vizati, pune la dispozitie mesajele cheie
    Gestionarea cheltuielilor de functionare: urmarirea bugetului, comenzi si rezervari
    Asistarea colaboratorilor si a managerilor in realizarea actiunilor administrative: organizare, cereri, proceduri, formulare, contacte, accese
    Sa indeplineasca responsabilitatile/sarcinile specifice postului ocupat cu respectarea stricta a reglementarilor interne, precum şi a oricărui alt document intern al societăţii care stabileşte norme, reguli, proceduri, metodologii de lucru, moduri operatorii etc.
    Să prelucreze datele cu caracter personal, cu care intră în contact în activitatea profesională, numai în conformitate cu politicile, instrucțiunile, și celelalte reglementări interne ale angajatorului, precum și cu dispozițiile legale incidente, în vederea asigurării conformității cu legislația aplicabilă
    Să se asigure că orice operațiune de prelucrare de date cu caracter personal este încadrată în mod corespunzător în Registrul oficial de evidență a prelucrării datelor cu caracter personal al angajatorului, iar în caz contrar să se asigure că persoana desemnată ca „ambasador” din cadrul direcției executive de care aparține angajatul asigură înregistrarea în acest Registru
    Să actualizeze în mod corespunzător evidența (cartografia) prelucrărilor de date cu caracter personal din perimetrul propriu de activitate, pe baza căreia se completează Registrul oficial de evidență a prelucrării datelor cu caracter personal al angajatorului

    Alte informatii

    Preferabil cunostinte in domeniul tehnic

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (6)