P&A Logistic Customer advisor (F/M)

Angajator: Renault Group Romania
Domeniu:
  • Inginerie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Oarja
  • Actualizat la: 02.02.2023
    Scurta descriere a companiei

    Spiritul nostru de inovare duce mobilitatea și mai departe, pentru a aduce oamenii mai aproape unii de ceilalți.

    Constructor de automobile din 1898, Renault Group este prezent în peste 130 de ţări. Face parte din Alianța cu Nissan si Mitsubishi Motors și are o experiență puternică în electrificare. Mizează pe complementaritea celor cinci mărci (Renault, Dacia, Lada, Alpine și Mobilize) și propune soluții de mobilitate durabile, inovatoare pentru clienții săi. Grupul este angajat într-o transformare ambițioasă și generatoare de valoare. Acesta se concentrează pe dezvoltarea de noi tehnologii și servicii, o nouă gamă de vehicule care sunt și mai competitive, echilibrate și electrificate. În linie cu provocările de mediu, Grupul Renault își propune să obțină neutralitatea emisiilor de dioxid de carbon în Europa până în 2050.

    În România, Renault Group integrează toate activitățile specifice construcției automobilului, ceea ce a condus la o performanță economică susținută și la o varietate de oferte de recrutare pentru specializări diferite: studii client, design, inginerie, testare, fabricație, logistică, comercializare, servicii de business, post-vânzare, finanțare. Grupul e lider pe piața locală cu mărcile Dacia și Renault. Cei peste 17 000 de angajați inovează în ceea ce privește produsele și bunele practici.

    Cerinte

    Profil cautat:

    - Studii superioare tehnice sau economice, experienta in servicii de relatii clienti este un avantaj;
    - Limba franceza si engleza - nivel avansat;
    - Excel - nivel avansat;
    - Abilitati de comunicare, interrelationare si organizare, lucru in transvers;
    - Capacitate de ascultare activa, de argumentare, sensibilitate privind nevoile clientului, analiza de probleme si identificare de solutii;
    - Capacitate de a lucra intr-un mediu multicultural.

    Toate candidaturile vor fi luate in considerare indiferent de nationalitate, gen, dizabilitate, varsta, rasa, culoare, religie, stare de graviditate, identitate de gen sau orientare sexuala.

    Responsabilitati

    Responsabilitati:

    Asigura interfata dintre Clientii din perimetrul Franta (distribuitori, dealeri retea) si departamentele centrale responsabile din cadrul serviciilor Logistica Piese&Accesorii, in scopul respectarii termenelor pentru comenzile lansate;
    1. Administrarea portofoliului de clienti din perimetrul sau de responsabilitate;
    2. Gestiunea vehiculelor imobilizate si a tichetelor corespunzatoare acestora via platforma HTL (VOR – Vehicle Off Road) din motive de indisponibilitate piese de schimb - Lanseaza comenzile de piese si afecteaza clientilor vehiculele de inlocuire si le retrage dupa inlocuirea pieselor;
    3. Tratarea reclamatiilor din clientela - Primeste cererile, le filtreaza si repartizeaza pe responsabili. Urmareste avansarea si rezolvarea lor cu responsabilii implicati, asigurand la final informarea clientului;
    4. Gestiunea procesului de blocaje ale pieselor din motive de calitate - Se informeaza despre notele de blocaj ale pieselor si identifica locurile de stocare ale acestora (depozit central/local, retea, etc.). Daca este necesar, coordoneaza returul acestora;
    5. Gestiunea diferitelor rapoarte interne de activitate prin completarea cotidiana a statusului dosarelor avute in portofoliu precum si consolidarea documentelor necesare dosarelor de clienti.