Gala Premiilor Revistei CARIERE 2023 „ OAMENI CARE NE INSPIRĂ”
Deputy Shop Manager IQOS- Bucuresti (determinat 2 ani)
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile INTERBRANDS ORBICO active.Vezi toate job-urile Deputy Shop Manager IQOS- Bucuresti (determinat 2 ani) active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro |
Angajator: | INTERBRANDS ORBICO |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 16.06.2023 |
Job remote: | On-site |

“Suntem un jucător important pe piața de distribuție FMCG din România, parte a Grupului Orbico, cel mai mare distribuitor FMCG din Europa, cu o prezență activă în 20 de țări.
Interbrands Orbico reprezintă cel puțin 150 de branduri comercializate în peste 29000 de clienți din România. Strategia noastră de vânzări ne-a adus în primele locuri în topul companiilor românești de vânzări și distribuție. Mai presus de toate, suntem mândri că putem oferi experiențe remarcabile clienților noștri.
"MAI PUTERNICI ÎMPREUNĂ" este motto-ul nostru. Aducem valoare partenerilor noștri prin soluțiile digitale și logistice pe care le oferim, printr-o gamă largă de produse de calitate și o viziune bazată pe performanță.
Puterea noastră vine de la oamenii noștri. Ne mândrim cu o echipă de peste 2000 de colegi experimentați și dinamici, ce pun pasiune în ceea ce fac și demonstrează constant dorința de a progresa. Ne propunem performanță, iubim brandurile cu care lucrăm și ne străduim constant să le evidențiem, astfel încât să le oferim locul lor de drept pe piață și în inima consumatorilor. Căutăm persoane motivate, axate pe nevoile clientului, care să se alăture echipei noastre. Managerii noștri cu experiență în vânzări, orientați către oameni, vă vor oferi sprijin pentru o carieră de succes în vânzări.
Responsabilitățile principale:
- Crearea unei experiente de vanzare unice pentru clientii IQOS, utilizand toate informatiile si materialele pe care le ai la dispozitie;
- Coordonarea echipei de consultanti de vanzari din locatia pe care o gestionezi;
- Utilizarea eficienta a sistemelor de vanzare si promotii si asigurarea functionarii lor optime;
- Raportarile periodice sau cele solicitate punctual
- Realizarea pontajul lunar pentru echipa din subordine si crearea programului pentru membrii echipei,
- Implicarea in procesele de recrutare, sustinerea interviurilor si formarea noilor angajati
- Transmite catre echipa din subordine toate informatiile necesare pentru ca acestia sa isi poata desfasura activitatea corespunzator
- Studii superioare (finalizate sau in curs de finalizare);
- Experienta in retail (1-2 ani);
- Cunostinte de limba engleza la nivel conversational;
- Foarte bune abilitati de comunicare si relationare cu oamenii;
- Rabdare, entuziasm, ambitie si pasiune pentru ceea ce faci;
- Invatare rapida, rezolvare de probleme si focus pe experienta pozitiva oferita clientului si pe rezultate;
- Spirit de echipa si empatie;
- Simtul umorului la nivel avansat! :)
- Ne dezvoltăm propriul talent! Pentru a te ajuta să progresezi în carieră, iți oferim oportunități constante de formare și dezvoltare, adaptate obiectivelor și ambițiilor tale;
- Lucrăm cu unele dintre cele mai cunoscute branduri premium din lumea FMCG & BEAUTY, oferindu-ți posibilitatea de a lucra în fiecare zi printre echipe profesioniste și pasionate;
- Avem un pachet generos de beneficii care include printre altele 21-28 de zile de concediu de odihnă ;
- Vei avea acces la o asigurare medicală, tichete de masă, comisione lunare și concursuri, posibilitatea de achizițioanare a mașinilor de companie și multe alte beneficii pe care le vei descoperi dacă alegi să faci parte din echipa noastră;
Raporteaza eroarea la