Office Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Teamland active.Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Teamland |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.11.2022 |
Remote work: | On-site |
Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.
Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.
Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.
Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.
Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.
Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.
Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.
- Studii superioare finalizate;
- Minim 2 ani experienta pe un post similar;
- Bune abilitati de operare PC (pachet MS Office);
- Excelente abilități de comunicare verbală și scrisă;
- Cunostinte de limba engleza la nivel avansat;
- Capacitatea de a lucra autonom;
- Capacitate de planificare şi prioritizare.
- Relaţionează cu proprietarul imobilului în care se află sediul companiei, cu poliţia, cu
pompieri, cu firmele de pază şi intervenţie, dupa caz;
- Asistă și supervizează proiectele în derulare pe zona administrativă/secretariat;
- Se asigură de organizarea tuturor sarcinilor administrative (comenzi de rechizite și
consumabile de birou, conexiune directă cu toți furnizorii, coordonarea întregii
corespondențe);
- Urmărește agenda Directorului General;
- Asigură redactarea documentelor/corespondenței de protocol;
- Asistă Directorul General/membrii Comex la ședințe de lucru;
- Gestionează documentele de interes general în cadrul companiei;
- Asistă Directorul General și directorii de departamente în implementarea și
dezvoltarea de noi proiecte.
Beneficii oferite:
- Pachet salarial avantajos;
- Tichte de masa (20 lei/tichet);
- Abonament medical la o clinica privata;
- Contract pe perioada nedeterminata;
- Perspective de avansare profesionala.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Office Manager Aplica fara CV | |
Office Manager BUCURESTI, | |
Front Office Assistant BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (47) |
Raporteaza eroarea la