Coordonator departament Curatenie si Foodcourt - Iulius Mall Cluj

Angajator: Iulius
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 02.10.2022
    Scurta descriere a companiei

    Compania IULIUS este singurul dezvoltator și operator de proiecte mixed-use de regenerare urbană din România, cu o experiență de peste 20 de ani în real estate și cu o prezență în patru mari orașe din țară – Iași, Timișoara, Cluj-Napoca și Suceava.

    Odată cu experiența au venit și proiectele care au schimbat percepția asupra stilului de viață, au redefinit și revitalizat centrele urbane și s-au integrat în comunitate. Un parcurs ambițios de peste două decenii, care a pornit cu un mall în Iași, primul din afara Capitalei, inaugurat în anul 2000, și a crescut organic și frumos până la un portofoliu ce cuprinde astăzi peste 300.000 mp de retail, în două proiecte mixed-use de regenerare urbană (Palas Iași și Iulius Town Timișoara), singurele de acest tip din țară, și o rețea națională de shopping mall-uri regionale (Iulius Mall – Iași, Cluj-Napoca și Suceava). Sunt spații vibrante, care definesc poli de atracție urbană, fiind vizitate anual de peste 68 de milioane de persoane.

    Cerinte

    AȘTEPTĂM CV-UL TĂU, DACA TE ÎNCADREZI ÎN CRITERIILE DE MAI JOS:
    Studii medii/superioare;
    Minim 3 ani experiență pe un post similar;
    Cunoștințe de management, cunoștințe de planificare a resurselor umane;
    Cunoștinte operare MS Office;
    Abilități de a lucra strategic, de prioritizare, de a lucra simultan pe proiecte multiple;
    Abilități bune de comunicare și relaționare;
    Limba engleză minim nivel mediu;
    Abilitatea de a lucra atât independent cât și în echipă;
    Permis de conducere cat. B constituie avantaj.

    Responsabilitati

    CE VEI FACE?
    Organizarea, coordonarea și supravegherea activității angajaților din cadrul Food-court și Curățenie;
    urmărirea și gestionarea veniturilor și cheltuielilor departamentului Curățenie și Food-court pentru a se încadra în bugetul stabilit cu Directorul General;
    stabilirea și repartizarea sarcinilor/responsabilităților în cadrul departamentului, conform priorităților;
    întocmirea pontajului și operarea eventualelor modificări față de turele programate;
    planificarea şi controlarea activității de aprovizionare, recepție şi consum a materialelor, obiectelor de inventar specifice departamentului;
    inițierea și menținerea relațiilor cu furnizorii pentru a negocia contractele de aprovizionare.

    Alte informatii

    CE ÎȚI OFERIM?
    Pachet salarial motivant;
    Tichete de masă;
    Asigurare medicală privată;
    Abonament Bookster;
    Condiții de muncă deosebite, într-un mediu dinamic, stimulativ și motivant;
    Posibilitatea integrării într-o echipă tânără, caracterizată prin performanță și succese dovedite



    Te așteptăm în echipa IULIUS!