Junior Procurement Analyst with German

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Junior Procurement Analyst with German active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 07.12.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Manpower recrutează un analist junior de achiziții pentru unul dintre clienții săi, un lider global în mobilitate inteligentă și durabilă.

    Cerințe pentru rol:

    • Studii: licenta, ideal in studii de afaceri;
    • Experiență de lucru: 1-2 ani de experiență relevantă;
    • Limbi straine: engleza si germana la nivel mediu
    • Abilități puternice de comunicare și analiză;
    • Abilitatea de a lucra într-un mediu multicultural și multidisciplinar;
    • Abilitatea de a gestiona și prioritiza propriul volum de muncă.

    Responsabilitati

    •Gestionați întreaga procesare operațională a comenzilor de achiziție pentru furnizori:
    •Creați și modificați comenzile de achiziție și rezolvați problemele administrative legate de comenzi;
    •Rezolvați problemele administrative legate de comenzi;

    •Sprijiniți organizația de achiziții pe parcursul întregului lanț de aprovizionare, cum ar fi:
    •Crearea si mentinerea bazei de date de contracte de achizitie pentru furnizori; •Analizarea contractelor cu furnizorii; Întocmirea rapoartelor operaționale și a KPI-urilor; •Sarcini administrative care conduc la eficacitatea echipei;
    •Monitorizează performanța furnizorilor și contribuie la îmbunătățirea acesteia;

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5000 RON NET / luna
    Cluj Napoca,

    Cluj Napoca,

    Aplica fara CV
    Remote

    Vezi job-uri similare (18)