HR Business Partner - Cluj

Angajator: Regina Maria
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 28.09.2022
    Scurta descriere a companiei

    Rețeaua de sănătate REGINA MARIA și-a câștigat poziția de lider pe piața medicală românească datorită calității serviciilor oferite și grijii permanente, manifestate atât în interiorul companiei, față de angajați, cât și în exterior, față de pacienți și parteneri.
    Dorim sa avem alaturi de noi colegi care sa demonstreze si sa promoveze valorile REGINA MARIA prin:

    - asumarea raspunderii pentru actiunile lor;
    - cultivarea calitatii si oferirea de solutii eficiente, diferite, inedite, rapide si simple;
    - comunicare deschisa si incurajarea dezvoltarii unei relatii de incredere intre ei si colegi;
    - sustinerea si implicarea in atingerea obiectivelor de echipa;
    - acordarea si acceptarea cu deschidere a feedbackului constructiv.

    Cerinte

    Studii de bază: Superioare cu diplomă de licență
    Experiență profesională anterioară generală: minim 8 ani
    Experiență profesională anterioară pe post: Minim 5 ani
    Limbi străine (engleză: vorbit – avansat, scris - avansat)
    Permis de conducere (categorie): B
    Cunoștințe PC
    MS Office: - nivel mediu - avansat
    Cunoștințe de legislația muncii, managementul resurselor umane (analiza performanței, evaluarea oamenilor, dezvoltare, recrutare, comp& ben).
    Competențe specifice:
    Competențe în zona de analiză, urmărire, implementare și coordonare procese
    HR.
    Project management.
    Orientare catre client.
    Problem solving.

    Responsabilitati

    Responsabilități principale:

    În cadrul ariei de activitate alocate (policlinicile Regina Maria), ești responsabil de:
    Managementul proiectelor de dezvoltare organizațională;
    Facilitarea proceselor și procedurilor de HR;
    Identificarea problemelor și acordarea de suport în ceea ce privește procesele de HR.

    Responsabilități specifice postului:

    Ești responsabil de managementul proiectelor de dezvoltare organizațională la nivelul policlinicilor din aria de responsabilitate (analiză, setare planuri de acțiune, implementare). Proiectele de dezvoltare organizațională se referă la implementarea proiectelor strategice HR sau setarea și implementarea de intervenții punctuale și specifice la nivelul componentei umane a policlinicilor, cu scop în creșterea performanței angajaților și rezultate directe în creșterea eficacității locatiei vizate.
    Ești responsabil de comunicarea, susținerea, influențarea și implementarea proceselor, sistemelor, procedurilor de HR la nivelul locațiilor din aria de responsabilitate: sistemul de management al performanței, sistemul de comp&ben, induction training, recrutare, planificare organizațională etc.
    Ești responsabil de identificarea de probleme survenite în relația cu angajații, propunerea de soluții optime de rezolvare a acestora și te asiguri de implementarea acestor soluții, colaborând în acest sens cu departamentele implicate.
    Asiguri suport în procesele operaționale de HR atât managerilor din locație, cât și departamentelor operaționale din Divizia HR.
    Respecți și implementezi toate politice și procedurile de resurse umane ale companiei, în locațiile pe care le gestionezi.