Center Manager Aushopping Targu Mures

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Nhood active.


Vezi toate job-urile Center Manager Aushopping Targu Mures active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Imobiliare - Real Estate active pe Hipo.ro

Angajator: Nhood
Domeniu:
  • Imobiliare - Real Estate
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Targu Mures
  • Actualizat la: 30.08.2022
    Scurta descriere a companiei

    Nhood este o companie de servicii de consultanță imobiliară cu o expertiză ce acoperă domenii precum: animarea comunităților, operarea și comercializarea proiectelor de tipul mixed-use, gestionarea activelor și dezvoltarea de proiecte durabile, cu o gamă largă de funcțiuni și servicii (magazine, locuințe, birouri, hoteluri, community hub-uri). Nhood vizează proiecte de regenerare urbană care au un triplu impact pozitiv: social, de mediu și economic – Oameni, Planetă, Profit.

    Cerinte

    Experienta intr-un magazin de retail (Store Manager/ Operation Manager/ Customer Care Manager) sau experienta in gestionarea centrelor comerciale
    Experienta customer care
    Experienta in management
    Experienta in facility management

    Responsabilitati

    Relatia cu comerciantii
    Strategia de exploatare a Centrului Comercial Aushopping Targu Mures
    Bugetul de cheltuieli comune si administrative (animarea si respectarea bugetului)
    Bugetul de investitii
    Animarea exigenta a echipei de Facility intr-un spirit de customer care fata de clientii Centrului Comercial
    Propunerea si implementarea de masuri CSR pentru comunitate
    Inchirierea spatiilor comerciale (pentru partenerii locali)

    Alte informatii

    Despre Nhood

    Nhood este o companie de servicii de consultanță imobiliară cu o expertiză ce acoperă domenii precum: animarea comunităților, operarea și comercializarea proiectelor de tipul mixed-use, gestionarea activelor și dezvoltarea de proiecte durabile, cu o gamă largă de funcțiuni și servicii (magazine, locuințe, birouri, hoteluri, community hub-uri). Nhood vizează proiecte de regenerare urbană care au un triplu impact pozitiv: social, de mediu și economic – Oameni, Planetă, Profit.

    În România, Nhood este mandatată de Ceetrus să administreze portofoliul de 23 de centre comerciale Auchan la nivel național, precum și să continue dezvoltarea celui mai amplu proiect de regenerare urbană din România – Cartier Coresi, în beneficiul comunităților și tuturor partenerilor.

    Numele noului brand reprezintă o prescurtare a cuvântului "neighbourhood" (cartier) și este susținut de motto-ul său "spații pline de viață". Această identitate își afirmă angajamentul de a crea spații animate și exprimă dorința de a crea o valoare adăugată durabilă pentru cetățeni și orașele lor.