Helpdesk Level 1
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile CROSS IT active.Vezi toate job-urile Helpdesk Level 1 active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | CROSS IT |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.04.2023 |
Remote work: | On-site |
Cross IT -companie specializată în servicii de outsourcing IT - vă pune la dispoziție soluții adaptate nevoilor afacerii dumneavoastră. Fiind un furnizor complet, un punct unic de contact pentru dumneavoastră, Cross IT vă propune soluții IT de business care vă oferă un avantaj competitiv prețios prin eficientizarea costurilor, proceselor și fluxurilor interne de lucru.
Cerinte
Cerinte:
• - studii superioare (nu reprezinta cerinta obligatorie)
• - experienta in domeniul IT (minim 3 ani);
• - cunostinte limba engleza - nivel mediu;
• - abilitati bune de relationare, receptivitate, promptitudine;
• - capacitate de lucru in echipa
• - capacitate de organizare eficienta a activitatii.
• - reprezinta un plus certificarile sau experienta de lucru (Microsoft,Linux,Cisco,LPI,VmWare etc.)
• - disponibilitate ridicata pentru deplasari locale si nationale
• - permis de conducere cat. B
Descrierea postului:
• - Asigurarea suportului remote si on-site pentru clientii companiei (servere,storage ,echipamente retea)
• - Asigura monitorizarea infrastructurii IT a clientilor companiei (servere,storage ,echipamente retea)
• - Administrare servere Microsoft Windows / Linux
• - Administrare cPanel/WHM
• - Administrarea echipamentelor de retea (Cisco / Fortigate /Aruba / Ruckus / Juniper / Barracuda etc.)
• - Administrarea serviciilor de backup,replicare,DR etc.
• - Administrare sisteme de virtualizare (VmWare,Hyper-V)
• - Administrare solutii cloudAzure, AWS, GCP)
• - Administrare solutii de securitate (Antivirus/Antispam/Firewall etc)
• - Participarea activa in proiectarea solutiilor de infrastructura si implementarea acestora
• - Realizarea si actualizarea documentatiei tehnice pentru clienti
• - Administreaza si gestioneaza inventarele de echipament IT si licente
• - Gestioneaza fluxul de viata al echipamentelor si licentelor ( propunere de achizitie,declasare etc.)
Beneficii si avantaje:
• Salariu integral pe cartea de munca
• Tichete de masa
• Remunerare activitati in afara programului de lucru (noapte,weekend etc.)
• Abonament servicii medicale
• Program flexibil / Work from home days
• Consultanta pentru dezvoltarea profesionala
• Suport pentru obtinerea certificarilor (zile libere,plata examenelor, discount-uri etc.)
• Decontarea cheltuielilor de transport (spre si dinspre birou)
• Media de varsta a echipei este de 35 de ani
• Dezvoltare profesionala continua prin accesul la cele mai noi tehnologii
• Dezvoltarea profesionala prin participarea in numeroase proiecte
• Localizarea sediului in zona Vatra Luminoasa (access facil Mega Mall, Parcul National, Complex Lia Manoliu etc.)
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
Local IT HelpDesk Intern BUCURESTI, Job national | |
Sales Development Representative, Benelux (entry level) BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (330) |
Raporteaza eroarea la