Call Center Officer - Divizia Operatiuni

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Libra Internet Bank SA active.


Vezi toate job-urile Call Center Officer - Divizia Operatiuni active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: Libra Internet Bank SA
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.03.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Salutare! Noi suntem Libra Internet Bank, încântați că îți dorești să ne cunoaștem. Suntem acel angajator dornic să descopere și să dezvolte cea mai creativă versiune a ta, pentru ca împreună să oferim clienților cele mai bune experiențe bancare, prin produse și servicii inovatoare.

    Ce ne definește?
    - Suntem de 26 de ani prezenți pe piața bancară.
    - Suntem cunoscuți pentru strategia noastră de nișă, fiind specializați în domenii precum Profesiile Liberale, AgriBusiness, Real Estate sau Digital Banking.
    - Suntem una dintre cele mai digitalizate și agile bănci din România și pionieri în lansarea serviciilor și produselor online: am lansat primul cont 100% online, primul credit 100% online și multe alte servicii bancare digitale.
    - Suntem denumiți și ”banca fintech-urilor” pentru că oferim infrastructură bancară unora dintre cele mai mari fintech-uri, precum Revolut, Monese, TransferWise, Paysera.

    De ce să ne alegi?
    - Investim și oferim recunoștință tuturor colegilor noștri. Odată ajuns în echipă, te faci remarcat rapid și promovezi pe baza rezultatelor tale: peste 70% dintre colegii care ocupă poziții manageriale, provin din promovare internă.
    - Suntem tineri, vârsta medie este de 33 de ani și adevărați specialiști - vei găsi aici oameni energici, dispuși întotdeauna să te ajute.
    - Construim programe dedicate angajaților, strâns legate de pasiunile lor, dar și de nevoile de dezvoltare: Libra Energize, Libra Cultural, Share Your Hobby, Libra Voices, Debatable, Mentoring, peste 2,000 de ore training anual.
    - Nu în ultimul rând, conform studiului realizat de undelucram.ro, Libra este cel mai bun angajator din domeniul financiar-bancar din ultimii trei ani consecutivi.

    Hai în echipa Libra!
    Te așteptăm alături de noi pentru a construi împreună o experiență de banking inovatoare. Noi evoluăm rapid. Și tu poți!

    Cerinte

    - Esti absolvent studii superioare;
    - Ai experienta in gestionarea clientilor- Call Center (min 1 an) - constituie avantaj
    - Ai foarte bune abilitati de comunicare;
    - Esti o persoana organizata si pozitiva;
    - Cunosti limba engleza - nivel avansat;

    Responsabilitati

    In acest rol de Call Center Officer vei avea oportunitatea de a lucra in divizia Operatiuni, din Sediul Central din Bucuresti, Cladirea Phoenix Tower. Echipa de Operatiuni are permanent in focus experienta clientilor, scopul ei fiind de a masura si analiza procesele corelate cu serviciile si produsele Libra, iar ulterior de a realiza proiecte de imbunatatire a acestora.
    Cel care indeplineste cu succes acest rol este cel care detin bune abilitati comunicare, de analiza si sinteza, de organizare si atentie la detalii.

    Salariul de incadrare pentru rolul de Call Center Officer este in intervalul de 6.000 si de 11.500 lei (brut) - in functie de experienta profesionala si gradul de potrivire cu cerintele rolului.

    - Oferi suport clientilor in efectuarea corecta si la timp a tuturor operatiunilor bancare ordonate de clienti pe Internet Banking, cu cardurile sau prin platforma Librapay;
    - Raspunzi de administrarea conturilor si utilizatorilor de Internet Banking;
    - Colectezi, analizezi si evaluezi sugestiile si propunerile primite din sucursale referitoare la procesele operationale, propui schimbari si imbunatari;
    - Respecti si aplici politica de marketing si comunicare conforma cu strategia bancii;
    - Cunosti foarte bine toate produsele bancii referitoare la Internet banking.
    - In turele de weekend vei lucra 12h (8:00-20:00) – alternativ cu ceilalti colegi, un weekend la birou, un weekend liber;
    - Daca vei lucra in weekend poti avea liber in zilele joi-vineri sau luni-marti;
    - In turele din intevalul luni-vineri vei lucra 8h30 (8-16:30 sau 9-17:30 sau 10:30-19:00 sau 13:30-22:00) - program flexibil;

    Alte informatii

    Ce iti oferim
    Beneficii legate de timp
    - Program flexibil, inclusiv ”Late Monday & Early Friday”;
    - Liber de ziua ta de nastere;
    - Concediu de studii;
    - Concediu sabatic, la implinirea a 5 ani in organizatie.

    Salariu si alte beneficii
    - Salariu de incadrare intre 6.000 lei brut si 11.500 lei brut
    - Spor fix de 900 lei brut;
    - Tichete de vacanta (3,000 lei);
    - Tichete de masa (30 lei/zi);
    - Prime de sarbatori;
    - Abonament medical la clinica privata premium Sanador;
    - Abonament la Bookster;
    - Pensie privata;
    - Ajutor pentru evenimente deosebite;
    - Costuri si dobanzi speciale la toate serviciile bancare.

    Programe de dezvoltare personala si profesionala:
    - Campionate de discursuri - Libra Voices;
    - Sesiuni de dezbateri – Debatable;
    - Programe sportive - Libra Energize;
    - Programe culturale - Libra Cultural;
    - Cursuri de dezvoltare personala, profesionala si de wellbeing.

    Daca rolul ti se potriveste, da-ne de veste 😊 Noi evoluam rapid. Si tu poti!

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (132)