Specialist Comunicare, Viitor Plus
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ViitorPlus active.Vezi toate job-urile Specialist Comunicare, Viitor Plus active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Media - Jurnalism active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Publicitate - Agentii publicitate active pe Hipo.ro |
Angajator: | ViitorPlus |
Domeniu: |
|
Tip job: | part-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.08.2022 |
Remote work: | On-site |
ViitorPlus - asociatia pentru dezvoltare durabila este o organizatie non-guvernamentala, non-profit, infiintata pentru a stimula si contribui la transpunerea in practica a conceptului de dezvoltare durabila la nivel de individ, organizatii si comunitati.
Cerinte
Despre Viitor Plus:
Asociația Viitor Plus este o organizație non-profit cu o experiență de peste 16 ani în dezvoltarea de programe de antreprenoriat social, educație pentru mediu, voluntariat și infrastructură de mediu. Principalele programe derulate sunt: Adoptă un Copac, Atelierul de Pânză, Bine Primit, Recicleta, Harta Reciclării, Eco Provocarea și Biroul Eco.
Viitor Plus – pentru oameni și natură.
Ce profil căutăm?
- 2+ ani de studii și experiență în comunicare, scrierea de articole/postări, relații cu presa și influenceri, administrarea unor pagini social media Facebook, LinkedIn (YouTube, TikTok și Instagram reprezintă un avantaj),
- Experiență sau interes pentru domeniul protecției mediului și dezvoltării durabile și voluntariat, pentru lucrul într-un ONG,
- Constituie un avantaj experiență în creare de conținut video în social media, cunoștințe de grafică.
- Persoană pasionată, profesionistă, capabilă să lucreze într-un mediu dinamic și provocator, dornică să-și aducă o contribuție în societate, capabilă să lucreze independent, dar să fie și un bun coechipier, orientată către soluții și rezultate, sociabilă.
-
De ce se ocupă?
- Se ocupă de comunicarea pe site-ul viitorplus.ro și în social media (Facebook – pagină și grup, LinkedIn, YouTube). În consultare cu coordonatorul departamentului de comunicare oferă feedback pe calendarul social media, propune noi postări / mesaje transmise publicului țintă, urmărește constant statisticile Analytics, LinkedIn și Facebook pentru raportările din cadrul organizației sau necesare raportării către sponsori, răspunde mesajelor din social media,
- Creează newsletterul extern al organizației, consultându-se cu ceilalți colegi din departamentul de comunicare al organizației,
- Creează Raportul Anual al organizației, cu informații create de colegii comunicatori ai programelor,
- Postează reclame plătite pe Facebook și LinkedIn pentru Viitor Plus (va învăța de la Coordonatorul de comunicare, dacă nu cunoaște deja mecanismul),
- Colaborează cu toți managerii de proiecte și comunicatorii din fiecare proiect pentru o comunicare coerentă a brandului Viitor Plus și a proiectelor și programelor organizației,
- Participă la pregătirea și implementarea campaniilor de comunicare 3,5%, 20% pentru strângere de fonduri,
- Participă la dezvoltarea materialelor de comunicare și prezentare Viitor Plus, în colaborare cu un freelancer / agenție de comunicare. Oferă detalii despre materialele pe care dorim să le folosim în comunicare, oferă feedback și se asigură că sunt livrate la timp,
- Trimite anumite newslettere prin MailChimp,
- Redactează comunicatele de presă și le trimite prin MailChimp,
- Actualizează baza de date cu presă și influenceri,
- Participă la organizarea de evenimente online sau offline pentru organizație, cum ar fi: evenimente de presă, întâlniri cu partenerii organizației,
- Participă la ședințele de comunicare Viitor Plus, ale zonei transversale, cele de echipă extinsă și, la nevoie, ale programelor
Beneficii:
- pachet salarial atractiv, bazat pe abilități și experiență anterioară: în jur de 1.800 RON (include bonuri de masă) pentru jumătate de normă
- bonusări diverse pe parcursul anului (de Sărbători, de performanță, extra-salariale) de minim 3.000 de lei/an
- 22 de zile de concediu/an,
- program flexibil, hibrid, muncă ocazională de teren,
- oportunități de avansare salarială pe baza performanței,
- oportunități de dezvoltare, participare la cursuri de perfecționare.
Locație: mixt - la sediul asociației în București, str. Ispravnicului, nr. 33-35, sector 2 - minim 1 zi/săptămână, acasa și pe teren
Cum aplici?
Trimite CV și scrisoare de intenție până pe 7 august 2022. Doar persoanele care se potrivesc profilului vor fi contactate.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Digital Marketing Specialist @ UNIVERSUM Events Aplica fara CV | |
Retention Specialist Hybrid | |
Brand Communications Specialist BUCURESTI, Ilfov, | |
Vezi job-uri similare (60) |
Raporteaza eroarea la