Asistent Administrativ - Oradea

Angajator: HRS Romania
Domeniu:
  • Altele
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Oradea
  • Sibiu
  • Actualizat la: 06.07.2022
    Scurta descriere a companiei

    Moving forward is impossible without the initial drive to do things differently. Our business is all about the people we come across, whether it's in our everyday interactions or in our vision for the brand.

    Cerinte

    Studii medii;
    Experienta un an in activitati administrative este un plus
    Abilitati de comunicare foarte bune
    Deprinderi bune de operare PC si MS: Office, Outlook, Excel

    Responsabilitati

    Interacțiunea directă cu institutile statului
    Interacțiunea internă cu echipa în vederea realizării obiectivelor zilnice, săptămânale și lunare ale echipei;
    Păstreaza în ordine toate documentele şi corespondenţa specifica;
    Păstreaza confidenţialitatea datelor la care are access
    Inregistreaza documentele in registru de intrari, scanare pe server – documente departamente functionale
    Trimite si receptioneaza corespondenta
    Organizarea/distribuirea documentelor pe proiecte

    Alte informatii

    Ne dorim sa crestem impreuna cu tine ! Ne dorim sa nu ramai in rolul de asistent administrativ si pentru asta cautam la tine urmatoarele abilitati :

    Perseverenta
    Capacitate de asumare a responsabilitatii
    Capacitate de analiza si sinteza
    Abilitati de corelare a datelor
    Capacitatea de integrare a informatiilor in structuri complexe
    Abilitati de planificare: capacitatea de a-si organiza eficient timpul de lucru, respectarea termenelor limita