Marketplace Account Support Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile eMAG active.


Vezi toate job-urile Marketplace Account Support Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: eMAG
Domeniu:
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 15.06.2022
    Scurta descriere a companiei

    eMAG is a Romanian company founded in 2001, a pioneer of the Romanian online market, which also has a presence in Bulgaria, Hungary and Poland. For over 19 years, the company has been constantly investing in technology-based services developed in Romania that help customers save time and money.

    Cerinte

    eMAG își pune platforma la dispoziția unor companii externe, care își vând propriile produse prin site-ul nostru, ele fiind listate pe eMAG și vizibile pentru toți clienții noștri. Echipa Marketplace se ocupă de tot ce înseamnă relația cu sellerii, începând chiar de la zero: contracte, termeni de prezență pe eMAG, plăți, produse listate, reguli de colaborare. Urmăreste și analizează trendurile de consum, contactează potențialii selleri și îi ajută pe cei prezenți pe Marketplace să-și dezvolte business-ul alături de noi.

    Cerinte:
    Abilități de lucru în echipa, flexibilitate și atenție la detalii;
    Aptitudini de vânzare și negociere;
    Inițiativă, proactivitate și capacitate de rezolvare a problemelor;
    Orientare spre rezultate și competențe de planificare și prioritizare;
    Capacitate excelentă de comunicare și relationare cu sellerii și colegii;
    Studii superioare / în curs de finalizare a studiilor;
    Cunoștințe bune de limba engleză, vorbit și scris;
    Cunoștințe foarte bune: Windows 10, MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook), Internet;
    O experiență de minimum 6 luni pe o poziție similară, în gestionarea relațiilor de tip B2B, reprezintă un avantaj.

    Responsabilitati

    Responsibilitati:
    Ești principala persoană de contact în timpul procesului de integrare a sellerilor, oferindu-le informații și asistență înainte de a-și începe activitatea în platforma eMAG Marketplace;
    Asiguri componenta legală: contracte, anexe și documente justificative;
    Asiguri componenta comercială: grila de comisioane, flux operațional, indicatori de performanță;
    Oferi suport în etapele de integrare acționând ca interfață între sellerii Marketplace și alte departmente implicate în fluxul de integrare și/sau parteneri;
    Împreună cu team leader-ul monitorizezi și identifici blocajele în procesul de integrare, propunând măsurile adecvate.

    Alte informatii

    Alte informatii:

    Știm că beneficiile sunt importante și, de aceea, la eMAG, îți oferim câteva opțiuni din care să alegi:
    Abonament medical inclus la Medicover, Regina Maria sau Medlife.
    Un buget flexibil pe care îl poți investi în tine cum îți dorești: tichete de masă, tichete de vacanță, vouchere culturale, pensii private, cursuri de limbi străine, carduri-cadou eMAG și Fashion Days, acces la World Class sau chiar cursuri pentru dezvoltarea ta profesională.
    Vei primi diverse discount-uri și la serviciile oferite de partenerii noștri – banking, telefonie, medicină dentară, wellness sau cafenele.
    Ai acces la biblioteca Bookster.

    Ai parte de un birou prietenos. Am reamenajat sediul nostru central ca să se potrivească noului nostru mod de lucru hibrid: am dublat numărul sălilor destinate întâlnirilor și le dotăm cu tehnologie de ultimă generație pentru a facilita întâlnirile mixte – online & offline.

    Aplică, iar dacă experiența ta va fi considerată potrivită pentru rolul pe care ți-l dorești, te vom contacta telefonic pentru mai multe detalii.

    Echipa de recrutare eMAG