SEF PUNCT DE LUCRU

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Morgan Sol active.


Vezi toate job-urile SEF PUNCT DE LUCRU active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro

Angajator: Morgan Sol
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Altele
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Cluj Napoca
  • Actualizat la: 18.07.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Companie de recrutare infiintata in 2007, in Bucuresti, Morgan Sol si-a propus de la bun inceput sa duca serviciile de resurse umane furnizate la un nivel remarcabil de acuratete si profesionalism. Astazi, furnizam consultanta, calculam salariile, administram personalul, recrutam pentru companii importante din foarte diverse domenii de activitate: financiar (leasing si recuperari de creante), imobiliar, agribusiness, media si publicitate, automatizari industriale, comert, curierat, reciclare, edituri, federatii sindicale, etc.

    Cerinte

    Ce persoana cautam?
    Sunteti candidatul ideal daca:
    - Aveti abilitati de coordonator;
    - Aveti abilitați foarte bune de comunicare și de lucru in echipa;
    - Aveti aptitudini organizatorice;
    - Aveti peste 3 ani de experiență în Administrativ / Logistică, Vânzări, Protectia Mediului
    - Aveti bune cunoștințe ale pachetului Office.
    - Aveti permis conducere B
    - Stiti limbă străină engleză

    Responsabilitati

    Ce trebuie sa faceti?
    In postura de SEF PUNCT DE LUCRU veti desfasura urmatoarele activitati:
    - Dezvoltarea portofoliului de clienti in orasul respectiv si zonele limitrofe;
    - Planificarea si coordonarea proceselor din cadrul punctului de lucru si avizarea planificarilor de receptie/livrare ale depozitului;
    - Intocmirea programului de lucru al personalului din subordine si realizarea pontajului;
    - Organizarea si verificarea activitatilor de primire si stocare a marfurilor in cadrul punctului de lucru, conform prescriptiilor tehnice si a celor igienico-sanitare;
    - Organizarea si verificarea modului in care sunt manipulate si aranjate produsele in depozit;
    - Organizarea si participarea la inventarierea produselor din depozit;
    - Normati si inregistrati munca desfasurata in depozit;
    - Asigurarea resurselor materiale si umane necesare si adecvate desfasurarii activitatii din depozit (angajati personal, redactati necesarul de echipamente – inclusiv specificatii tehnice in functie de cerintele specifice).

    Alte informatii

    Ce puteti castiga?
    Daca va veti alatura echipei, veti castiga!
    - Salariu motivant
    - Bonuri de masa
    - Contract pe perioada nedeterminata
    - Posibilitatea de dezvoltare profesionala
    - Bonusuri in functie de performanta

    Locatie: Turda, jud Cluj

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (18)