Secretara / Receptie - Locatie Bragadiru

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile LAROPHARM active.


Vezi toate job-urile Secretara / Receptie - Locatie Bragadiru active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: LAROPHARM
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Ilfov
  • Actualizat la: 28.05.2023
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Din 2001, suntem o companie farmaceutică solidă, cu o dezvoltare armonioasă în domeniile pe care le abordăm: cercetare, producţie şi distribuţie. Misiunea noastră este să îmbunătățim sănătatea oamenilor oferind produse de calitate la prețuri accesibile, iar viziunea noastră este să devenim unul dintre cei mai puternici și de încredere producători de produse farmaceutice din România prin investiții în direcția extinderii și diversificării portofoliului de produse.

    Deţinem una dintre cele mai moderne fabrici de produse farmaceutice, respectând regulile privind Bună Practică de Fabricaţie (GMP) pentru producţia şi distribuţia medicamentelor, cu laboratoare de cercetare de cel mai înalt nivel, linii de producţie moderne şi o puternică echipa de reprezentanţi medicali şi de vânzări, ne numărăm printre principalii competitori autohtoni de pe piaţa farmaceutică din România.

    Cerinte

    - Minim un an pe o pozitie similara;
    - Studii medii sau superioare;
    - Cunostinte de limba engleza;
    - Cunostinte operare PC (Windows, Pachet Office, Internet, e-mail);
    - Operare aparatura birou: telefon, fax, imprimanta.

    Responsabilitati

    2. Preia si directioneaza apelurile telefonice, iar daca persoana solicitata este ocupata/ lipseste, preia eventualele mesaje si le transmite ulterior sau directioneaza apelul catre persoanele care ar putea sa cunoasca problema;
    3. Sorteaza si inregistreaza corespondenta primita in registrul de intrari-iesiri;
    4. Preia, inregistreaza, distribuie la compartimentele implicate, indosariaza si arhiveaza corespondenta si mesajele primite din partea partenerilor, clientilor si a celorlalti angajati;
    5. Redacteaza corespondenta de afaceri necesara desfasurarii activitatii zilnice;
    6. Primeste vizitatorii (clienti, parteneri de afaceri etc), anunta persoanele de contact din societate
    7. Conduce vizitatorii in sala de primire, asigurand protocolul aferent;
    8. Copiaza/ redacteaza/ tehnoredacteaza diferite materiale;
    9. Asigura transmiterea / receptionarea documentelor prin posta, fax, e-mail;
    11. Tine evidenta stocurilor pentru protocol;
    12. Intocmeste fisele de magazine;
    13. Actualizeaza baze de date si documente;

    Alte informatii

    Beneficii:
    ​- Tichete de masa;
    ​- Toti angajatii beneficiaza de abonament medical cu consultatii si analize gratuite la o retea de clinici private;
    - Prime de Paste / Craciun;
    - Cadouri de 1 iunie, Craciun, inceperea scolii pentru copiii angajatilor;
    - Participarea la diverse evenimente si cursuri de dezvoltare profesionala
    - Transport asigurat de la Piata Unirii

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Aplica fara CV
    Ilfov, BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (4)