HR Admin Operations

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Sameday Courier active.


Vezi toate job-urile HR Admin Operations active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Sameday Courier
Domeniu:
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 24.05.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We entered the deliveries field in 2007, and now we are one of the main players on the Romanian market. By massively investing in technology, we have become one of the most trusted companies with the highest accelerated growth.

    Our entrepreneurial view and culture are strongly tied to innovation, to the desire to evolve and develop. That is why we provide our young, determined team a pleasant and dynamic work environment, as well as all the required support so that each of us and all together can enjoy a harmonious growth and become better every day.

    Cerinte

    Studii superioare;
    Experienta de minim 2 ani pe un post similar;
    Atestat inspector resurse umane;
    30% disponibilitate deplasari in cadrul depozitelor din Bucuresti sau Constanta;
    Cunostinte dе legislatia muncii constituie un avantaj;
    Experienta in gestionarea angajatilor blue collar – reprezinta un avantaj;
    Cunostinte dе operare PC (Excel, Word nivel intermediar);
    Atentie sporita la detalii, bune abilitati dе organizare a activitatii si dе prioritizare;
    Excelente abilitati dе comunicare si relationare;
    Flexibilitate, empatie si mobilitate in teren;
    Atitudine pozitiva, orientare spre oameni;
    Carnet de conducere – cat B.

    Responsabilitati

    Intocmesti si actuаlizеzi dosаrеlе angajаtilor;
    Lucrezi in sistemul de operare Smartree
    Indеplinеsti formalitatilе legatе de inchеierea, modificarеа, suspеndarеa si incetarea contractelor individuale de munca ale angajatilor;
    Inregistreazi si actualizezi informatiile cu privire la angajati in baza de date;
    Te asiguri de intocmirea corecta si la timp a pontajelor lunare;
    Pastrezi legatura cu sefii de depozite pe subiectele de HR
    Gestioneazi relatia cu furnizorii de servicii: medicina muncii, servicii SSM si SU tichete de masa;
    Esti la curent mereu cu noutatile legislative si participa activ la implementarea lor;
    Emiti adrese catre autoritati - ITM, ANOFM;
    Elibereazi, la cerere, documente solicitate de catre angajati;
    Acorzi suport angajatilor in probleme legate de relatiile de munca;

    Alte informatii

    Un pachet salarial motivant;
    Masina de serviciu;
    Traininguri de specialitate;
    Abonament pentru servicii medicale;
    Posibilități de dezvoltare și promovare în cadrul unei echipe tinere și dinamice;
    Mediu de lucru placut intr-o companie in continua expansiune;
    Program luni - vineri 10:00 - 19:00;
    Locatie: DNCB Chitila, Rudeni (Ilfov)

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (79)