Consilier call center (inbound) - perioadă determinată 1 an

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ENGIE active.


Vezi toate job-urile Consilier call center (inbound) - perioadă determinată 1 an active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: ENGIE
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 10.05.2023
    Remote work: On-site

    La ENGIE, dorim să venim în întâmpinarea nevoilor clienților noștri și să îi ajutăm să își atingă obiectivele, într-un mod eficient. Căutăm oameni talentați, care să pună clienții în centrul a tot ceea ce facem. 
    Alătură-te echipei noastre de oameni profesioniști și creativi, unde te vei simți apreciat și inspirat pentru a-ți dezvolta abilitățile și experiența. 
    În prezent, căutăm colegi pentru activitatea de call center - inbound (perioadă determinată de 12 luni). 
    Dacă ești interesat să faci următorul pas în carieră, alături de o echipă competitivă și profesionistă, vino în ENGIE. Ne poți ajuta să construim un ENGIE mai bun. Totul începe cu angajati remarcabili. Totul începe cu tine.

    Ce vei face:

    • Vei prelua apelurile clienților noștri și le vei rezolva solicitările, oferindu-le cea mai bună soluție.
    • Vei iniția ocazional apeluri pe diverse teme.
    • Vei transmite email-uri către clienți și către colegi, vei înregistra în sistemele noastre toate solicitările tratate.
    • Vei promova serviciile și produsele noastre.
    • Vei folosi aplicațiile noastre interne și vei învăța să lucrezi în SAP.
    • Vei avea posibilitatea de a demonstra zilnic implicarea și creativitatea ta prin ideile pe care le vei propune. 
    • Programul de lucru va fi în ture de 8 ore, în intervalul 8:30 -19:00, de luni până vineri.
    Experiență, calificări, cunoștințe și abilități:
    • Diplomă de bacalaureat. 
    • Experiență anterioară de cel puțin 6 luni într-un job similar. 
    • Bune abilități de relaționare. 
    • Mod de exprimare clar, coerent și corect atât verbal, cât și în scris. 
    • Atitudine pozitivă și orientată către clienți și către rezultate. 
    • Punctual, responsabil, răbdător, curios și dornic să înveți lucruri noi. 
    • Gestionarea cu ușurință a conversațiilor dificile.
    Beneficii
    • Asigurare medicală privată pentru tine și familie.
    • Acces la un program de dezvoltare personală și profesională.
    • Tichete de masă.
    • Concediu de odihnă extins, în funcție de vechimea în muncă. 
    Numai candidații selectați vor fi invitați la interviu. 
    În cazul în care optați să ne transmiteți datele dumneavoastră cu scopul de a candida pentru poziția menționată în prezentul anunț, vă rugăm să luați cunoștință despre prevederile Notei de informare cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidaților.

    Despre ENGIE Grupul ENGIE este prezent în România în trei sectoare de activitate: gaze naturale, energie electrică şi servicii energetice. ENGIE Romania este principala filială a Grupului în România şi deţine companiile Distrigaz Sud Reţele, ENGIE Servicii, ENGIE Building Solutions, Alizeu Eolian şi Brăila Winds. Compania activează în următoarele domenii de activitate: distribuţie şi furnizare de gaze naturale, furnizare de energie electrică, servicii tehnice pentru instalaţiile de gaze naturale şi centrale termice şi producţie de energie electricp. ENGIE Romania şi filialele sale deservesc un portofoliu de 1,9 milioane de clienţi, operează o reţea de distribuţie de circa 20.000 km, deţin două parcuri eoliene cu o capacitate totală de 100 MW şi au 4.000 de angajaţi.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (139)