FINANCIAL CONTROLLER, Locatia: Bucuresti

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile SalesConsulting active.


Vezi toate job-urile FINANCIAL CONTROLLER, Locatia: Bucuresti active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro

Angajator: SalesConsulting
Domeniu:
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.03.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.

    Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
    We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
    - AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
    - OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
    - IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
    - FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
    - PHARMA (all levels)

    Cerinte

    — Ai studii superioare economice finalizate;
    — Ai experiență de minimum 3 ani pe un rol de Financial Controlling. Constituie avantaj experiența în retail;
    — Ai abilități foarte bune atât de comunicare, cât și prezentare și relaționare cu managementul;
    — Ești foarte bine organizat/ă, ai gândire analitică și ești atent/ă la detalii;
    — Ai cunoștințe avansate de MS Excel;
    — Cunoști limba engleză la nivel avansat;
    — Reprezintă avantaj experiența anterioară în lucrul cu SAP FI/ SAP CO/ SAP BW.

    Responsabilitati

    — Te vei poziționa în acest rol ca un Business Partner, având responsabilitatea de a consilia managementul cu privire la analiza situațională și luarea deciziilor;
    — Vei genera și prelucra rapoarte, analize, statistici, pe care ulterior le vei și prezenta
    managementului companiei;
    — Vei optimiza și întreține structurile de date existente și vei asigura instruirea specifică
    utilizatorilor;
    — Vei pregăti și transmite documente/ formulare și informații necesare planificării bugetelor
    departamentale și te vei asigura de consolidarea acestora;
    — Vei fi responsabil/ă de instruirea de specialitate a departamentelor în vederea întocmirii
    analizelor de rentabilitate a proiectelor;
    — Vei fi responsabil/ă de realizarea planificării proiectelor în colaborare cu departamentele de specialitate/persoanele de contact vizate (definirea obiectivelor proiectelor, planificarea bugetelor, realizarea prezentărilor pentru aprobarea proiectelor, planificarea termenelor).

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Remote

    Hybrid

    Aplica fara CV
    BUCURESTI, Ilfov,

    Vezi job-uri similare (163)