FINANCIAL CONTROLLER, Locatia: Bucuresti
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile SalesConsulting active.Vezi toate job-urile FINANCIAL CONTROLLER, Locatia: Bucuresti active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Contabilitate Finante active pe Hipo.ro |
Angajator: | SalesConsulting |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 05.03.2022 |
Remote work: | On-site |
Sales Consulting activates on the HR market since 1998, having a national coverage in several areas of expertise: recruiting and selection assessment center HR market mapping/due diligence projects, personnel leasing, payroll.
Sales Consulting has 2 fully operational branches: Cluj-Napoca (also the head-office) and Bucharest.
We are developing various projects (Recruitment, Training and Consultancy) in some of the most varied type of industries:
- AUTOMOTIVE/PRODUCTION/ENGINEERING (Specialists and Middle & Top Management positions)
- OUTSOURCING (BPO/SSC/CC)
- IT & C (C++, C#, .NET, Java, Linux etc)
- FMCG (sales & purchasing positions; all levels)
- PHARMA (all levels)
— Ai studii superioare economice finalizate;
— Ai experiență de minimum 3 ani pe un rol de Financial Controlling. Constituie avantaj experiența în retail;
— Ai abilități foarte bune atât de comunicare, cât și prezentare și relaționare cu managementul;
— Ești foarte bine organizat/ă, ai gândire analitică și ești atent/ă la detalii;
— Ai cunoștințe avansate de MS Excel;
— Cunoști limba engleză la nivel avansat;
— Reprezintă avantaj experiența anterioară în lucrul cu SAP FI/ SAP CO/ SAP BW.
— Te vei poziționa în acest rol ca un Business Partner, având responsabilitatea de a consilia managementul cu privire la analiza situațională și luarea deciziilor;
— Vei genera și prelucra rapoarte, analize, statistici, pe care ulterior le vei și prezenta
managementului companiei;
— Vei optimiza și întreține structurile de date existente și vei asigura instruirea specifică
utilizatorilor;
— Vei pregăti și transmite documente/ formulare și informații necesare planificării bugetelor
departamentale și te vei asigura de consolidarea acestora;
— Vei fi responsabil/ă de instruirea de specialitate a departamentelor în vederea întocmirii
analizelor de rentabilitate a proiectelor;
— Vei fi responsabil/ă de realizarea planificării proiectelor în colaborare cu departamentele de specialitate/persoanele de contact vizate (definirea obiectivelor proiectelor, planificarea bugetelor, realizarea prezentărilor pentru aprobarea proiectelor, planificarea termenelor).
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Financial Controller Remote | |
Financial Admin Assistant Hybrid | |
Financial Advisory Internship Program 2024 Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (163) |
Raporteaza eroarea la