SECRETAR ADMINISTRATIV
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Apa Nova Bucuresti active.Vezi toate job-urile SECRETAR ADMINISTRATIV active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | Apa Nova Bucuresti |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.03.2022 |
Remote work: | On-site |
Cine suntem noi?
Parte a grupului internațional Veolia, Apa Nova București este liderul operatorilor de apă și canalizare din România. Din anul 2000 Apa Nova şi-a asumat responsabilitatea de a furniza servicii esențiale sigure pentru locuitorii Capitalei, având o abordare sustenabilă, tradusă local printr-un management responsabil și optimizat al resurselor naturale epuizabile, cum este apa. În cei peste 20 de ani de activitate, Apa Nova rămâne o companie solidă și flexibilă, răspunzând în timp real condițiilor actuale ale pieței, evoluției tehnologiei și imperativelor legislației românești, pentru a asigura servicii publice sigure și de înaltă calitate.
Valori companie: responsabilitate| inovație| solidaritate| orientare către client| respect
Apa Nova București, o companie Veolia, se angajează să susțină diversitatea și incluziunea la locul de muncă, acordând aceleași oportunități tuturor candidaturilor, fără discriminare.
Nivel studii: medii;
Nivel experiență în activități administrative și de secretariat: 1-3 ani;
Limba engleză: nivel A2 elementar;
Competențe de utilizare a Ms Office și Google Suite;
Abilități soft: capacitatea de a se exprima corect verbal și în scris, comunicare, responsabilitate, organizare, planificare, atenție la detalii, capacitate de analiză și sinteză, de prioritizare a sarcinilor.
Asistarea managerului în diverse activități administrative;
Preluarea și direcționarea apelurilor telefonice;
Programarea întâlnirilor și convocarea participanților;
Asigurarea protocolului în cadrul întâlnirilor;
Primirea vizitatorilor și însoțirea acestora;
Preluarea, înregistrarea, distribuirea şi arhivarea corespondenţei;
Tehnoredactarea corespondenţei necesară desfăşurării activităților zilnice;
Elaborarea rapoartelor și situațiilor centralizatoare solicitate de managerul direct;
Lansarea comenzilor pentru necesarul de papetărie/alte produse de birou.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Angajăm Administrative Event Coordinator Aplica fara CV | |
Administrative Event Coordinator – Part time Aplica fara CV | |
Asistent Manager/ Secretariat Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (28) |
Raporteaza eroarea la