Office Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Humangest Group active.


Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Humangest Group
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.02.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Humangest Romania este parte a grupului SGB Humangest Holding, grup cu capital integral italian, specializat in consultanta in domeniul resurselor umane. Obiectivul nostru este sa oferim partenerilor, candidatii potriviti nevoilor lor, precum si idei inovatoare pentru problemele ce pot aparea in domeniul resurselor umane. Humangest Group iti ofera solutii in gasirea unui loc de munca, atat in cadrul echipei noastre, cat si in cadrul companiilor client.

    Cerinte

    Pentru unul din clientii nostri, o importanta companie ce ofera servicii de consultanta, proiectare si executie instalatii de constructii, recrutam Office Manager

    Cerinte:
    Minim 3 ani experienta in domeniu;
    Comportament flexibil, atentie, responsabilitate si confidentialitate;
    Abilitati organizatorice si capacitate de a lua decizii in diverse probleme;
    Capacitate de planificare;
    Foarte bune cunostinte de Microsoft Office (word, excel avansat)
    Experienta utilizarii softului de contabilitate Smart.Bill, reprezinta un avantaj.

    Responsabilitati

    Pregateste si transmite corespondenta in numele societatii;
    Intocmeste programul de lucru lunar (evidenta pontaje) + tine evidenta concedii;
    Obtine aprobari in cadrul diverselor situatii aparute in cadrul biroului;
    Colaboreaza cu departamentul resurse umane (serviciu externalizat);
    Colaboreaza cu departamentul contabilitate si pregateste dosarele lunare (organizeaza facturile, le scaneaza);
    Aloca diverse cheltuieli conform facturilor primite, la diverse lucrari (santiere) in softul de contabilitate (smart.bill);
    Face prognoza privind achizitii birotica;
    Face aranjamente de ordin logistic pt sedinte si intalniri;
    Raspunde cu ordinea si curatenia in cadrul sediului societatii;
    Achizitii bilete avion.

    Alte informatii

    Se ofera:
    Pachet salarial atractiv

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    BUCURESTI,

    Vezi job-uri similare (54)