Operator introducere date Targoviste

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Cegedim Service Center active.


Vezi toate job-urile Operator introducere date Targoviste active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Altele active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Asigurari - Intermedieri financiare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Cegedim Service Center
Domeniu:
  • Altele
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: Student/Absolvent
    Orase:
  • Targoviste
  • Actualizat la: 25.12.2023
    Remote work: Hybrid
    Scurta descriere a companiei

    Prin prisma succesului inregistrat de-a lungul celor peste 6 ani de activitate, compania Cegedim Service Center are peste 450 de angajati (septembrie 2023) care ne-au ales ca sa construim impreuna un centru de excelenta operationala. Oferim un mediu de lucru placut, dinamic, plin de oportunitati, in care initiativa fiecarui coleg este incurajata si apreciata.

    Cegedim ofera solutii creative si eficiente pentru a raspunde nevoilor de business ale clientilor, satisfactia lor fiind pe loc prioritar pentru noi.

    Vocatia noastra este de a CREA echipe profesioniste, de a SPORI competentele angajatilor noștri pentru a le oferi oportunitati reale de dezvoltare si parcursuri de crestere in cariera si, in final, de a ne CONSTRUI propria identitate Cegedim Service Center in Romania!

    Cerinte

    Cerinte :
    • Studii medii absolvite
    • Limbi straine: franceza- nivel incepator
    Constituie un avantaj :
    • Experienta intr un post similar
    • Cunostinte Outlook si Microsoft Office (Word, Excel)
    • Limbi straine: franceza- nivel mediu

    Profil cautat :
    • Rapiditate in tastare si in efectuarea controlului de date
    • Atentie la detalii
    • Abilitati foarte bune de organizare
    • Rigurozitate, autonomie
    • Abilitati bune de comunicare
    • Spirit de echipa.

    Responsabilitati

    Responsabilitati :
    • Executa operatiuni de birou specifice departamentului Health Insurance, respectand procedura specifica (control, completare si validare date)
    • Prioritizeaza procesarea datelor in functie de vechimea documentelor
    • Raporteaza statusul activitatilor executate, conform specificatiilor
    • Completeaza si transmite rapoarte periodice de activitate
    • Indeplineste alte sarcini alocate punctual.

    Alte informatii

    • Bonus de performanta important si periodic
    • Sistem variat de beneficii (tichete de masa, rambursare transport, tichete vacanta, voucere, bookster etc.)
    • Prime de cooptare si pentru evenimente familiale
    • Abonament medical de top + asigurare de sanatate
    • Oportunitati de dezvoltare profesionala
    • Ambianta placuta de lucru
    • Evenimente regulate si activitati de team building.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Targoviste,

    Targoviste,

    Targoviste,

    Vezi job-uri similare (9)