Ofiter Restructurare

Angajator: FIRST BANK
Domeniu:
  • Asigurari - Intermedieri financiare
  • Banci
  • Contabilitate Finante
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 30.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    Intr-o lume plina de zgomot, noi promitem clientilor nostri sa-i ascultam cu adevarat si sa le oferim raspunsuri sincere. Si, desigur, solutii potrivite pentru problemele lor.

    Cerinte

     Cunostinte in domeniul economic / financiar (sau, dupa caz, de specialitate)
     Cunostinte de legislatie generala si specifica ariei sale de activitate;
     Cunoasterea in detaliu a reglementarilor interne ale Bancii referitoare la aria sa de activitate;
     Criterii specifice necesare postului (daca este cazul):
    • Operare MS Office;
    • Operare in programele/aplicatiile ICCS, EFS, eIspraxis Agent, Equation, IRIS, RRMA, CRS;
    • Abilitatea de a acumula volume mari de informatii in termen scurt;
    • Abilitati de organizare;
    • Abilitati de negociere;
    • Limba engleza — nivel bun.

    Responsabilitati


     Raspunde de analiza financiara a documentatiei aferente procesului de restructurare/reesalonare, a conversiei creditelor cu garantie acordate clientilor in CHF, a solutiilor personalizate transmise clientilor conform reglementarilor in vigoare;
     Analizeaza solicitarile de restructurare si novatie venite din partea clientilor existenti si stabileste strategiile de restructurare care trebuie prezentate spre aprobare, in colaborare cu superiorul sau direct;
     Verifica documentele din dosarul de restructurare/novatie: existenta documentelor solicitate de reglementarile interne ale bancii, autenticitatea documentelor prezentate, si solicita documente suplimentare, dupa caz, pentru finalizarea analizei ;
     Contacteaza clientul si ii propune acestuia diferite modalitati de restructurare/stingere/ novatie a creditului conform reglementarilor in vigoare;
     Intocmeste propunerea de restructurare a creditelor acordate clientilor din cadrul departamentului Colectare si Restructurare, pe care o sustine in cadrul Comitetului in responsabilitatea caruia cade respectiva aprobare;
     Monitorizeaza conditiile restructurarilor pentru clientii aflati in portofoliu gestionat,
     Aplica tehnici de negociere si recuperare in conditiile respectarii standardelor de calitate stabilite;
     Verifica informatiile publice cu privire la client/codebitor prin intermediul site-urilor oficiale (ex.: RECOM, BPI, Portalul Instantelor de Judecata, Portalul Declaratiilor de Avere, Google, raport KEYSFIN, etc);