Office Manager

Angajator: Kepler Management Systems SRL
Domeniu:
  • IT Software
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 02.12.2021
    Scurta descriere a companiei

    Kepler Management Systems este unul din principalii parteneri Microsoft din Romania dedicați implementării și suportului soluției ERP Microsoft Dynamics 365 Business Central (Navision).

    În cei aproape 15 ani de activitate, am ajutat cu succes peste 100 de companii din diverse domenii să-și modernizeze sistemele IT pentru afaceri, să-și optimizeze operațiunile și să lucreze mai bine și mai ușor folosind soluțiile software Microsoft pentru afaceri.

    Lucrăm cu clienți din 12 tări și pe lângă implementările proprii, participăm și în proiecte internaționale, oferind servicii de consultanță, dezvoltare sau management de proiect legate de implementarea, personalizarea și dezvoltarea MS Dynamics NAV.

    Cerinte

    Candidatul va trebui, în cadrul unui interviu să dovedească:

    • Experiență anterioară relevantă pentru poziția de Office Manager
    • Cunoștințe ale proceselor de afaceri specifice companiilor de servicii, ideal experiență în alte firme de software
    • Atenție la detalii și rigoare în redactarea unor documente oficiale
    • Cunoașterea avansată a pachetului software Microsoft Office
    • O bună cunoaștere a limbii engleze

    Responsabilitati

    În relația cu clienții participă la:

    • Relația administrativa cu clienții (preluare comenzi de produse software și servicii, reînnoire contracte, colectarea creanțelor etc.)
    • Facturare comenzi, acte adiționale, servicii
    • Raportarea lunara a activităților către clienți

    În relația cu furnizorii participă la:

    • Relația administrativa cu furnizorii de licențe (comanda licențe, reînnoire contracte etc.)
    • Gestiunea parteneriatelor cu diverși furnizori

    În plan intern, participă la:

    • Urmărirea raportării interne a activităților
    • Urmărire prezență, concedii, zile libere
    • Creare și administrare comenzi, contracte, acte adiționale
    • Operare în sistemul ERP: clienți noi, contacte, proiecte, planuri de facturare, comenzi, facturi, prețuri etc.
    • Management al unor proiecte interne și aplicații de uz intern
    • Instruire angajați privind utilizarea programelor interne
    • Alte activități de suport administrativ pentru proiectele firmei

    Alte informatii

    Oferta noastră cuprinde:

    • Pachet salarial motivant, corelat cu aptitudinile și experiența
    • Oportunități de dezvoltare profesională rapidă în cadrul unei echipe profesioniste și al unor proiecte atractive
    • Mediu de lucru plăcut, situat într-o locație centrală (dar deocamdată se va lucra de la distanță)
    • Acces la ultimele informații din domeniu, training și documentație
    • Abonament la servicii medicale