Office Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Kepler Management Systems SRL active.


Vezi toate job-urile Office Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: Kepler Management Systems SRL
Domeniu:
  • IT Software
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 05.04.2022
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Kepler Management Systems is one of the main Microsoft partners in Romania. We are dedicated in implementing and supporting Dynamics 365 Business Central (Navision) ERP solution.

    For more than 15 years in the market, Kepler successfully helped tens of customers to modernize their IT business systems, improve their operations and work better and easier through the means of Microsoft software solutions for business.

    For Kepler Management Systems both customers and employees are important. We are trying to deliver high quality services to our customer by ensuring that our employees have the best possible environment for productive and fulfilling work.

    Cerinte

    Candidatul va trebui, în cadrul unui interviu să dovedească:

    • Experiență anterioară relevantă pentru poziția de Office Manager
    • Cunoștințe ale proceselor de afaceri specifice companiilor de servicii, ideal experiență în alte firme de software
    • Atenție la detalii și rigoare în redactarea unor documente oficiale
    • Cunoașterea avansată a pachetului software Microsoft Office
    • O bună cunoaștere a limbii engleze

    Responsabilitati

    În relația cu clienții participă la:

    • Relația administrativa cu clienții (preluare comenzi de produse software și servicii, reînnoire contracte, colectarea creanțelor etc.)
    • Facturare comenzi, acte adiționale, servicii
    • Raportarea lunara a activităților către clienți

    În relația cu furnizorii participă la:

    • Relația administrativa cu furnizorii de licențe (comanda licențe, reînnoire contracte etc.)
    • Gestiunea parteneriatelor cu diverși furnizori

    În plan intern, participă la:

    • Urmărirea raportării interne a activităților
    • Urmărire prezență, concedii, zile libere
    • Creare și administrare comenzi, contracte, acte adiționale
    • Operare în sistemul ERP: clienți noi, contacte, proiecte, planuri de facturare, comenzi, facturi, prețuri etc.
    • Management al unor proiecte interne și aplicații de uz intern
    • Instruire angajați privind utilizarea programelor interne
    • Alte activități de suport administrativ pentru proiectele firmei

    Alte informatii

    Oferta noastră cuprinde:

    • Pachet salarial motivant, corelat cu aptitudinile și experiența
    • Oportunități de dezvoltare profesională rapidă în cadrul unei echipe profesioniste și al unor proiecte atractive
    • Mediu de lucru plăcut, situat într-o locație centrală (dar deocamdată se va lucra de la distanță)
    • Acces la ultimele informații din domeniu, training și documentație
    • Abonament la servicii medicale

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    4000 - 5500 RON NET / luna
    BUCURESTI,

    BUCURESTI,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (431)