Expert Administrare Evaluare Garantii

Angajator: BCR
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: temporar
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 06.12.2021


    Ce te va ajuta sa ai succes

    • Studii superioare si cursuri de perfectionare in domeniul evaluarii;
    • Vechime minima de 2 ani in domeniul financiar bancar;
    • Experienta in domeniu (evaluare si management garantii) dobandita intr-o banca / companie de consultanta constituie un avantaj;
    • Experienta in zona de analiza & corelare date / informatii, lucrul cu baze de date, raportare
    • Certificare membru titular ANEVAR constituie un avantaj;
    • Cunostinte de management, tehnici de vanzari, control si monitorizare;
    • Capacitate de analiza a cerintelor clientilor;
    • Cunostinte economice si financiare;
    • Operare PC: MS Office (in special Excel) si baze de date (SQL);
    • Limba engleza nivel avansat.

    Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim

    • Oportunitatea de a te dezvolta intr-una dintre cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
    • Un program de lucru flexibil si work from home;
    • Sedii centrale moderne si usor accesibile, in zona Grozavesti (pentru moment, din cauza situatiei Covid-19, cei mai multi dintre noi lucram de acasa);
    • Asigurare medicala privata;
    • Pana la 27 zile de concediu de odihna in functie de anii de experienta profesionala;
    • Zile libere platite pentru evenimente neasteptate;
    • Zi libera de ziua ta de nastere;
    • Facilitati bancare si extra beneficii pentru pensia privata;
    • Plan de beneficii flexibile prin platforma Benefit online.

    BCR prelucreaza datele cu caracter personal in conformitate cu prevederile din domeniul protectiei datelor cu caracter personal. Efectuam activitati de prelucrare necesare in vederea incheierii contractului de munca si ne intemeiem pe obligatie legala si interes legitim. Procesul de recrutare nu implica realizarea de profile sau procese decizionale automate.

    Aveti urmatoarele drepturi: dreptul la informare, de acces la date, la rectificare, la stergerea datelor, la restrictionarea prelucrarii, la portabilitatea datelor, la opozitie, de a nu fi supus unei decizii individuale automate si de a va adresa ANSPDCP sau instantelor competente, in masura in care considerati necesar. Pentru mai multe detalii va rugam sa accesati https://www.bcr.ro/ro/cariere/informare-candidati.

    Despre echipa noastra

    Suntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau locuri de provenienta face cu atat mai frumos tot spatiul social pe care il ofera, astazi, un job la BCR.

    Cautam un coleg / o colega care sa asigure coordonarea activitatii de administrare a procesului de evaluare.

    Cum vei contribui

    • Asiguri desfasurarea corespunzatoare si controlul activitatii de administrare a procesului de evaluare;
    • Esti responsabil privind procesul “End-to-End” aferent evaluarii garantiilor, precum si optimizarea/imbunatatirea acestuia;
    • Asiguri comunicarea cu entitatile corespunzatoare la nivel de Grup referitor la aspectele legate de evaluarea garantiilor;
    • Esti responsabil de activitatea privind selectia si administrarea evaluatorilor externi;
    • Asiguri activitatea de elaborare si revizuire a Politicilor/ Procedurilor interne legate de evaluarea garantiilor, inclusiv la nivelul subisidiarelor
    • Asiguri coordonarea analizei specifice privind evolutia pietei imobiliare pentru garantiile imobiliare si suport in definirea/calculul Indexului aferent acestor garantii;
    • Asiguri activitatea de raportare aferenta activitatii de evaluare a garantiilor, de administrare si imbunatatire a aplicatiei Valuators si de alocare manuala a lucrarilor de evaluare.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, ce ofera servicii de banca universala, leasing, pensii private, fonduri de investitii si produse de economisire-creditare pentru locuinte, prin intermediul retelei nationale de sucursale si centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru Romania, sprijinind sansele tuturor la o viata mai buna si sustinandu-le increderea in fortele proprii si in capacitatea de a-si atinge potentialul. Pentru aceasta, BCR investeste constant in acces sigur si facil la servicii financiare, banking pe intelesul tuturor, consiliere financiara pe termen lung si produse care respecta potentialul fiecarui client.

    BCR a creat cel mai amplu si consistent program de educatie financiara din Romania, “Scoala de Bani”, prin cursuri pentru adulti si tineri, o expozitie mobila de educatie financiara pentru copii si o platforma digitala dedicata, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educatie financiara, experti ai BCR. 

    Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre BCR. Consultati Politica de procesare a datelor personale a BCR >>