Analist Procese si Proceduri

Employer: BCR
Domain:
  • Banks - Financial Institutions
  • Job type: temporary
    Job level: peste 5 years of experience
    Location:
  • BUCHAREST
  • Updated at: 30.11.2021


    Ce te va ajuta sa ai success

    • Studii superioare;
    • Experienta minima de 5 ani in activitate, din care minim 3 ani in institutii financiar-bancare;
    • Experienta in optimizarea si automatizarea proceselor, implementare de aplicatii care sustin fluxuri si procese
    • Cunostinte aprofundate in zona de politici si procese, inclusiv cunostinte de management al riscului;
    • Cunostinte legislative privind societatile comerciale din Romania;
    • Cunoasterea tehnicilor de control si monitorizare;
    • Detinerea de cunostinte economice si financiare;
    • Cunostinte IT, nivel solid MS Office; Utilizarea de software-uri de process improvement este un plus;
    • Abilitati excelente de analiza, atentie la detalii, organizare;
    • Limba engleza nivel avansat.

    Crezi ca te potrivesti? Iata ce iti oferim

    • Oportunitatea de a te dezvolta intr-una dintre cele mai importante institutii bancare din Europa Centrala si de Est;
    • Un program de lucru flexibil si work from home;
    • Sedii centrale moderne si usor accesibile, in zona Grozavesti;
    • Asigurare medicala privata;
    • Pana la 27 zile de concediu de odihna in functie de anii de experienta profesionala;
    • Zile libere platite pentru evenimente neasteptate;
    • Zi libera de ziua ta de nastere;
    • Facilitati bancare si extra beneficii pentru pensia privata;
    • Plan de beneficii flexibile prin platforma Benefit online.

    BCR prelucreaza datele cu caracter personal in conformitate cu prevederile din domeniul protectiei datelor cu caracter personal. Efectuam activitati de prelucrare necesare in vederea incheierii contractului de munca si ne intemeiem pe obligatie legala si interes legitim. Procesul de recrutare nu implica realizarea de profile sau procese decizionale automate.

    Aveti urmatoarele drepturi: dreptul la informare, de acces la date, la rectificare, la stergerea datelor, la restrictionarea prelucrarii, la portabilitatea datelor, la opozitie, de a nu fi supus unei decizii individuale automate si de a va adresa ANSPDCP sau instantelor competente, in masura in care considerati necesar. Pentru mai multe detalii va rugam sa accesati https://www.bcr.ro/ro/cariere/informare-candidati.

    Despre echipa noastra

    Suntem peste 5000 de oameni la BCR. Si, pe cat de multi, pe atat de diferiti. Ne place sa credem, insa, ca diversitatea noastra de idei, atitudini, pasiuni, trairi sau locuri de provenienta face cu atat mai frumos tot spatiul social pe care il ofera, astazi, un job la BCR.

    Cautam un coleg/ o colega care sa se alature Echipei de Reglementari, Procese si Solutii Risc, Departamentul Control Risc Portofoliu si Garantii in rolul de Analist Procese si Proceduri, Directia Managementului Riscului Corporate.

    Cum vei contribui

    • Esti responsabil de proiectarea, designul, definirea, optimizarea si simplificarea proceselor de creditare corporate, in stransa colaborare cu beneficiarii impactati; Identifici si propui solutii de imbunatatire a proceselor de management risc corporate, in conformitate cu strategia de risc si planul de proiecte;
    • Ai o atitudine de lucru pro-activa si de rezolvare a problemelor, capacitatea de a structura si rezolva probleme complexe si un stil de lucru colaborativ;
    • Asiguri pregatirea documentatiei de proiect/ initiative (de exemplu: planul proiectului, calendarul proiectului, scopul etc.) si facilitezi indeplinirea obiectivelor acestuia, termenelor, bugetului, ariei de acoperire si calitate), conform asteptarilor beneficiarilor;
    • Asiguri suportul pentru implementarea si revizuirea reglementarilor interne la un nivel ridicat de calitate, in termenele limita solicitate, conform monitorizarii interne si in stransa cooperare cu ariile impactate; facilitezi avizarea/ aprobarea reglementarilor interne si a notelor/ materialelor necesare privind managementul riscului corporate;
    • Asiguri suport pentru implementarea masurilor de audit (interne & externe) cat si raportarea stadiului privind gradul de implementare a masurilor;
    • Asiguri sprijin operativ pentru indeplinirea scopului echipei si a valorilor comune setate la nivelul organizatiei.

    Banca Comerciala Romana (BCR), membra a Erste Group, este cel mai important grup financiar din Romania, ce ofera servicii de banca universala, leasing, pensii private, fonduri de investitii si produse de economisire-creditare pentru locuinte, prin intermediul retelei nationale de sucursale si centre de afaceri.

    Misiunea BCR este de a contribui la crearea de prosperitate pentru Romania, sprijinind sansele tuturor la o viata mai buna si sustinandu-le increderea in fortele proprii si in capacitatea de a-si atinge potentialul. Pentru aceasta, BCR investeste constant in acces sigur si facil la servicii financiare, banking pe intelesul tuturor, consiliere financiara pe termen lung si produse care respecta potentialul fiecarui client.

    BCR a creat cel mai amplu si consistent program de educatie financiara din Romania, “Scoala de Bani”, prin cursuri pentru adulti si tineri, o expozitie mobila de educatie financiara pentru copii si o platforma digitala dedicata, toate acestea prin implicarea a peste 1.000 de profesori de educatie financiara, experti ai BCR.

    Applying to this job ad you give your consent for your information to be processed by BCR.
    Please read the Personal Data Processing Policy, BCR >>