IT Support Specialist

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile GiGroup Romania active.


Vezi toate job-urile IT Support Specialist active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro

Angajator: GiGroup Romania
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Telecomunicatii
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Timisoara
  • Actualizat la: 25.12.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    We #changelives! Descoperă oportunități globale cu GI Group Holding, un pionier în servicii HR care valorizează și promovează evoluția carierei tale.

    Parte a unei echipe de peste 6700 de specialiști prezenți în 34 de țări, noi ne angajăm să dezvoltăm piața muncii prin soluții inovatoare și personalizate. Alege să lucrezi într-un mediu care apreciază valoarea personală și profesională.

    Construiește-ți cariera cu noi! Contactează-ne pentru a explora cum te putem ajuta.

    Cerinte

    - Bachelor’s degree in information technology, Computer Science or a related discipline;
    - Relevant work experience in IT, preferably in both technical and customer support roles;
    - Experience as a System Administrator, Network Administrator or similar role;
    - Excellent problem-solving and multitasking skills;
    - Ability to work independently, self-discipline, reliability, consistency;
    - Strong interpersonal, planning and organizational skills;
    - Familiarity with various operating systems and platforms;
    - Good communications skills in English (German is a plus).

    Responsabilitati

    - Installing, maintaining and troubleshooting workstations, servers, OSs, software applications and other computing systems;
    - Creating user accounts and assigning user permissions;
    - Setting up system-wide software;
    - Creating backup and retrieval policies and assigning bulk storage;
    - Creating file systems;
    - Monitoring network communication;
    - Updating systems upon release of new OSs or software;
    - Implementing computer, network and security policies for system and network users; - - Strategic planning for service and system outages;
    - System-related project management;
    - User training and management;
    - High-level technical knowledge and technical support experience.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Timisoara,

    Timisoara,

    Aplica fara CV
    Hybrid

    Vezi job-uri similare (91)