HR Admin

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Teamland active.


Vezi toate job-urile HR Admin active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Resurse Umane - Psihologie active pe Hipo.ro

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Resurse Umane - Psihologie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 16.12.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Studii de licența finalizate;
    - Foarte bune abilitați de comunicare, organizare si lucru in echipa;
    - Orientare către rezultate si abilități de prioritizare a responsabilităților;
    - Creativ, capabil de a gestiona proiecte multiple intr-un ritm alert;
    - Cunostinte medii de operare in Excel;
    - Permis categoria B constituie un avantaj.

    Responsabilitati

    - Intocmeste, gestioneaza si indosariaza documentele privind administrarea de personal (contracte de munca, decizii incetare, acte aditionale, etc)
    - Organizeaza si deruleaza operatiunile de evidenta a personalului si de salarizare in cadrul firmei
    - Intocmeste si elibereaza, la cerere, documente solicitate de catre (fost) salariat ;
    - Introduce date in aplicatia HR si se asigura de acuratetea acestora ;
    -Verifica conformitatea drepturilor salariale conform pontajului, contractelor de munca, si legislatiei in vigoare.
    - Ofera explicatii angajatilor referitoare la fluturasii de salariu / calcul salarial
    -Colaboreaza cu departamentul financiar pentru a se asigura de acuratetea datelor din salarizare ;
    - Colaboreaza cu furnizorul de beneficii in vederea analizarii acestora din punct de vedere fiscal ;

    Alte informatii

    -Pachet salarial motivant;
    -Tichete de masa;
    -Decont transport;

    Punct de lucru - KM 23 pe Autostrada Bucuresti - Pitesti

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Hybrid

    Hybrid

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (83)