Assistant manager - full time

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.


Vezi toate job-urile Assistant manager - full time active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 14.11.2021
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    Cunostinte de limba engleza – nivel mediu spre avansat
    Abilitati excelente de comunicare, proactivitate, dorinta de a invata
    Experienta de cel putin 1-2 ani
    Cunostinte elementare de contabilitate primara
    Cunoștințe avansate Microsoft Excel, PowerPoint, Microsoft World
    O cunoastere in profunzime a fenomenului social media (facebook, twitter, etc)
    Absolvent al unei forme de invatamant superioare
    Capacitatea de a lucra sub presiune, cu termene;
    Posesor al unui carnet de conducere

    Responsabilitati

    Ofera suport administrativ pentru diverse evenimente/activitati
    Tine agenda directorului general
    Programeaza si coordoneaza intalniri, programari, rezervari etc
    Mentine legatura cu persoanele de contact, atat prin intermediul e-mailului, cat si telefonic sau fizic
    Organizeaza documentele, poate emite facturi sau alt tip de documente specifice
    Posteaza pe social media anunturi specifice
    Alte task-uri specifice postului

    Alte informatii

    Detalii administrative:
    Perioada contractuala este de 6 luni, cu posibilitate de prelungire
    Programul de lucru este de 8h/zi, in intervalul orar 9.30-18.00
    Locatia este la Romexpo, se lucreaza exclusiv de la birou
    Raporteaza direct catre directorul general