Assistant manager - full time
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Assistant manager - full time active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Secretariat - Administrativ active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 14.11.2021 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Cunostinte de limba engleza – nivel mediu spre avansat
Abilitati excelente de comunicare, proactivitate, dorinta de a invata
Experienta de cel putin 1-2 ani
Cunostinte elementare de contabilitate primara
Cunoștințe avansate Microsoft Excel, PowerPoint, Microsoft World
O cunoastere in profunzime a fenomenului social media (facebook, twitter, etc)
Absolvent al unei forme de invatamant superioare
Capacitatea de a lucra sub presiune, cu termene;
Posesor al unui carnet de conducere
Ofera suport administrativ pentru diverse evenimente/activitati
Tine agenda directorului general
Programeaza si coordoneaza intalniri, programari, rezervari etc
Mentine legatura cu persoanele de contact, atat prin intermediul e-mailului, cat si telefonic sau fizic
Organizeaza documentele, poate emite facturi sau alt tip de documente specifice
Posteaza pe social media anunturi specifice
Alte task-uri specifice postului
Detalii administrative:
Perioada contractuala este de 6 luni, cu posibilitate de prelungire
Programul de lucru este de 8h/zi, in intervalul orar 9.30-18.00
Locatia este la Romexpo, se lucreaza exclusiv de la birou
Raporteaza direct catre directorul general
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Assistant Front Office - Part time 4h (f/m) BUCURESTI, | |
Board Assistant Hybrid | |
HR Recruitment Assistant with French Hybrid | |
Vezi job-uri similare (50) |
Raporteaza eroarea la