Asistent Manager

Angajator: Excent Romania
Domeniu:
  • Achizitii - Logistica - Aprovizionare
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    EXCENT DEFI ROMANIA, filiala locala a Grupului eXcent - grup de origine franceza, cu o prezenta internationala in continua expansiune (Franta, Maroc, USA) - este specializata in servicii de inginerie, proiectare, consultanta tehnica si managementul afacerilor in procesul industrial.

    Societatea noastra este prezenta pe piata romaneasca inca din anul 2000, ceea ce i-a permis crearea unei retele solide de clienti si parteneri in diverse sectoare de activitate : Aeronautica, Automobile, Naval, Feroviar, Energie.

    Proiectele dezvoltate – « la cheie » - integrand toate etapele tehnice de Proiectare, Conceptie, Proces, Asistenta in Productie, Formare, isi datoreaza succesul calitatii serviciilor oferite, optimizarii costurilor si identificarii variantelor tehnice cu valoare adaugata.

    Cerinte

    - Studii superioare finalizate in domeniul Economic sau Administrativ;
    - Folosirea curenta a limbii engleze;
    - Persoana organizata,dinamica si abila;
    - Bune aptitudini de comunicare si diplomatie

    Responsabilitati

    Urmărirea şi gestionarea lucrărilor :
    - Interfata dintre societate si clienti: intocmirea ofertelor comerciale si follow-up
    - Gestionarea achizitiilor – inregistrarea comenzilor in SAP- lansarea comenzilor catre furnizori;
    - Plasarea comenzilor de produse la fabrica si urmarirea intregului proces pana la livrarea comenzii la client;
    - Raportarea statusului lucrarilor din luna curenta;
    - Comunicarea in limba engleza cu diversi parteneri (clienti, furnizori, institutii publice)

    Gestiunarea personalului agenţiei / Difuzarea informaţiilor la departamentul RU :
    - Creearea şi gestionarea dosarelelor (concedii, absenţe, deconturi de cheltuieli, copii contracte de muncă, etc.)
    - Verificarea si inregistrarea pontajelor
    - Organizarea din punct de vederea administrativ a formarilor

    Primire – preluarea apeluri telefonice – secretariat :
    - Intâmpinarea persoanelor din exterior într-un mod cât mai agreabil
    - Secretariat Agenţie (telefoane, gestiunea corespondenţei intrări, ieşiri – poştă – gestionarea faxurilor primite şi trimise, gestiunea şi urmărirea cu regularitate a stocurilor de materiale pentru birou (toner, cartuşe, etc.)
    - Preluarea ordinelor de misiune spre a fi validate de Responsabil şi trimiterea acestora catre serviciul de gestiune
    - Organizarea deplasărilor (rezervare hotel, avion, maşină, etc.)
    - Asigurarea logisticii cu ocazia vizitelor clienţilor (rezervarea şi pregătirea sălii, rezervările la restaurant, etc.)

    Alte informatii

    Beneficii:
    - Tichete de masă
    - Abonament medical business
    - Mediu de lucru performant, formare si dezvoltare continua a competentelor