Sales Support with French

Angajator: Adecco Romania
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Secretariat - Administrativ
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 21.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    An de an am dezvoltat parteneriate de business puternice cu cele mai reprezentative companii din România. Bazându-ne pe nevoile locale ale clienților noștri, am deschis noi branch-uri în orașele mari din România, ajungând la un număr de 15 sucursale.

    În anul 2017, Adecco România a intrat în cel de-al șaselea an în care este lider local de piață, adăugând continuu noi servicii și dezvoltându-le pe cele existente în strânsă legătură cu complexitatea mediului de business. Poziția de lider în termeni de turnover anual, număr de angajați temporari și poziții de permanent placement închise, este în același timp atât o realizare, cât și o responsabilitate. Acest status ne dă oportunitatea de a inova în termeni de sub-servicii HR și de a aduce valoare adăugată partenerilor noștri prin fiecare proiect HR.

    În acest moment, Adecco România oferă servicii HR 360 de grade, începând cu studiile salariale care au ca scop furnizarea de informații exacte legate de piață și finalizând cu serviciile de outplacement.

    Cerinte

    We are looking for its client, the world's biggest technology company in the world, for a Customer Engagement Advisor with French language.

    The ideal candidate:
    Knows English and French at an advanced level;Has at least two years of experience in areas such as: customer support; administrative; supply chain; procurement.

    Responsabilitati

    The main responsibilities:
    • Offers help to the sales on the operational activties in all the sales stages (including when the requests come from other parties like partners, bid desk, ISR, sales delegates, colleagues, manager, team leader etc);
    • Offers consultancy and information related to the pricing process or opportunity management to sales or sales delegates;
    • Tracks record of the assisted requests and actively follows up until their completion;
    • Offers consultancy and information related to the pricing process or opportunity management to sales or sales delegates;
    • Participates to internal and external meetings and calls as requested by sales, partners or colleagues, manager, team leader etc.