Ofiter Administrare Credite Centrul Operational Brasov
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Raiffeisen Bank active.Vezi toate job-urile Ofiter Administrare Credite Centrul Operational Brasov active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro |
Angajator: | Raiffeisen Bank |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 27.12.2021 |
Remote work: | On-site |
Ce ne dorim noi de la tine:
- Studii superioare economice finalizate;
- Min 1- 2 ani experienta bancara, pe domeniul de creditare PF (cunostinte minime de credite PF, norme si proceduri aferente);
- Cunostinte despre utilizarea sistemelor si aplicatiilor bancare (ICBS, ABT), aplicatii specifice- de asigurari;
- Cunostinte PC – mediu (MS Office);
- Sa fii proactiv;
- Sa ai bune abilitati de comunicare si de negociere cu clientii interni si externi;
- Sa fii organizat si orientat catre obiective si sa ai capacitata de a livra rezultate;
- Limba engleza – nivel mediu.
Ce vei face? Vei:
- Verifica documentatia de credit/restructurare conform normelor si procedurilor in vigoare;
- Deschide conturile de credit in sistemul informatic (ICBS);
- Efectua operatiunile specifice zonei de asigurari credite, asa cum sunt ele prevazute in procedurile specifice;
- Efectua operatiuni de reconciliere a conturilor de contabilitate aferente incasarilor/retururilor primelor de asigurare;
- Asigura operatiunile specifice de administrare si mentenanta ulterioara a conturilor de credit si limtelor OD;
- Asigura operatiunile specifice de administrare si mentenanta ulterioara a conturilor de credit;
- Asigura operatiunile specifice de administrare si mentenanta ulterioara a conturilor de credit si limtelor Nano OD;
- Acorda suport unitatilor teritoriale si colegilor din Administratia Centrala pe probleme legate de deschiderea si administrarea creditelor PF;
- Acorda suport unitatilor teritoriale si colegilor din Administratia Centrala pe probleme legate de emiterea si mentenanta politelor de asigurare;
- Acorda suport unitatilor teritoriale si colegilor din Administratia Centrala pe probleme legate de deschiderea si administrarea creditelor de tip Nano OD;
- Acorda suport in vederea solutionarii reclamatiilor primite de la client in legatura cu acordarea si administrarea conturilor de credit;
- Acorda suport in vederea solutionarii reclamatiilor primite de la client in legatura cu emiterea si mentenanta politelor de asigurare;
- Concepe si verifica rapoartele (zilnice, saptamanale, lunare) de monitorizare a corectitudinii deschiderii facilitatilor de credite retail precum si a operatiunilor ulterioare efectuate asupra acestora;
- Informa Ofiterii de Administrare Credite cu privire la erorile constatate;
- Introduce erorile in baza de date interna in vederea calcularii indicatorilor de performanta si verifica remedierea erorilor;
- Monitoriza activitatea de acordare a creditelor prin verificarea prin sondaj a documentelor de creditare si a mijloacelor de relationare cu unitatile teritoriale;
- Identifica problemele de sistem care apar si transmite Responsabilitati cheie;
- Verifica documentatia de credit/restructurare conform normelor si procedurilor in vigoare;
- Deschide conturile de credit in sistemul informatic (ICBS)
- Efectua operatiunile specifice zonei de asigurari credite, asa cum sunt ele prevazute in procedurile specifice;
- Efectua operatiuni de reconciliere a conturilor de contabilitate aferente incasarilor/retururilor primelor de asigurare;
- Asigura operatiunile specifice de administrare si mentenanta ulterioara a conturilor de credit si limtelor OD;
- Asigura operatiunile specifice de administrare si mentenanta ulterioara a conturilor de credit;
- Asigura operatiunile specifice de administrare si mentenanta ulterioara a conturilor de credit si limtelor Nano OD;
- Acorda suport unitatilor teritoriale si colegilor din Administratia Centrala pe probleme legate de deschiderea si administrarea creditelor PF;
- Acorda suport unitatilor teritoriale si colegilor din Administratia Centrala pe probleme legate de emiterea si mentenanta politelor de asigurare;
- Acorda suport unitatilor teritoriale si colegilor din Administratia Centrala pe probleme legate de deschiderea si administrarea creditelor de tip Nano OD;
- Acorda suport in vederea solutionarii reclamatiilor primite de la client in legatura cu acordarea si administrarea conturilor de credit;
- Acorda suport in vederea solutionarii reclamatiilor primite de la client in legatura cu emiterea si mentenanta politelor de asigurare;
- Concepe si verifica rapoartele (zilnice, saptamanale, lunare) de monitorizare a corectitudinii deschiderii facilitatilor de credite retail precum si a operatiunilor ulterioare efectuate asupra acestora;
- Informea Ofiterii de Administrare Credite cu privire la erorile constatate;
- Introduce erorile in baza de date interna in vederea calcularii indicatorilor de performanta si verifica remedierea erorilor;
- Monitoriza activitatea de acordare a creditelor prin verificarea prin sondaj a documentelor de creditare si a mijloacelor de relationare cu unitatile teritoriale;
- Identifica problemele de sistem care apar si transmite informatiile necesare catre persoanele raspunzatoare de solutionarea acestora;
- Semnala rapid catre team leader/ manager disfunctionalitatile si situatiile atipice aparute la nivelul activitatii;
- Isi insuseste prevederile normelor si procedurilor de produs specifice activitatii
- Este responsabil pentru atingerea nivelului de performanta cantitativ si calitativ in linie cu valorile si strategia bancii.
- Participa la indeplinirea obiectivelor echipei si ale departamentului prin atingerea obiectivelor individuale calitative si cantitative in linie cu strategia si valorile organizatiei
- Propune solutii pentru eficientizarea normelor, instructiunilor, fluxurilor de lucru si a aplicatiilor utilizate, pentru a veni in intampinarea nevoilor clientilor.
- Efectua testari din punct de vedere business, in sistemul informatic al bancii in vederea implementarii programelor de corectie a parametrizarilor, precum si imbunatatirea functionalitatilor existente.
- Participa la implementarea proiectelor/fluxurilor noi in termenii propusi.
- Verifica inregistrarile contabile aferente operatiunilor manuale zilnice
- Verifica activitatea privind procesarea tranzactiilor aferente creditelor (control dual)
- Executa orice alta sarcina legata de fluxul firesc al activitatii si misiunea postului.
În banca noastra, profilul angajatului ideal nu ține cont de vârstă, ci de entuzisam și pasiune, nu ține cont de religie, ci de dorința de a învăța, nu ține cont de gen, ci de profesionalism, nu ține cont de etnie, ci de aptitudini și competențe! Cu cât suntem mai diferiți, cu atât mai multă valoare putem crea împreuna.
Raiffeisen Bank aduce in Romania traditia bancara de peste 130 de ani a grupului austriac Raiffeisen Zentralbank Österreich AG, bazata pe accesibilitate, eficienta si incredere.
Istoricul si experienta grupului, resursele sale, orientarea catre calitate si satisfacerea nevoilor clientilor vor constitui un sprijin in afirmarea talentului tau si te vor ajuta sa-ti transpui aspiratiile in realitate. Daca esti orientat spre solutii, responsabil si pui pasiune in ceea ce faci, poti reusi impreuna cu o echipa profesionista in care meritele iti vor fi recunoscute.
Aplicand la acest anunt va exprimati acordul ca datele dvs. sa fie transmise si procesate de catre Raiffeisen Bank.
Consultati Politica de procesare a datelor personale a Raiffeisen Bank >>
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Relationship Officer-ING Office Brasov Cerna Aplica fara CV | |
General Ledger with Turkish Hybrid |
Raporteaza eroarea la