Manager SSM

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Banci
  • Tip job: full-time
    Nivel job: peste 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 20.10.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    Recrutam Manager SSM pentru o companie multinationala care are ca domeniu de activitate crearea si gestionarea infrastructurilor si serviciilor tehnologice pentru institutiile financiare.
    Cerinte:
    - absolvent in domeniile fundamentale stiinte ingineresti/stiinte agricole si silvice (ex. Inginerie civila, Inginerie electrica, electronica si telecomunicatii, Ingineria resurselor vegetale si animale, Ingineria sistemelor, calculatoare si tehnologia informatiei, Inginerie mecanica, mecatronica, Inginerie industriala si management, Ingineria transporturilor, Inginerie geologica, mine, petrol si gaze);
    - curs postuniversitar in domeniul Securitatii si sanatatii in munca, Curs pregatire profesionala Cadru tehnic PSI, Curs inspector protectie civila sau alte cursu de specilitate (reprezinta avantaj);
    - cunoastinte de limba engleza sau italiana la nivel avansat;
    - abilitati excelente de organizare si planificare;
    - cunoastere pachetului Office, in special Excel, Access si Power point;
    - bun organizator, spirit de ordine si disciplina;
    - usurinta in comunicare, abilitati pentru lucrul in echipa;
    - exigent in privinta activitatii proprii si a echipei;
    - autonom si responsabil pentru a fi intotdeauna in conformitate cu schimbarile legale din Romania in materie de sanaate si siguranta;
    - putere de decizie si asumarea responsabilitatii;
    - adaptabilitate la situatii neprevazute.

    Responsabilitati

    Resposanbilitati:
    - organizarea si coordonarea Serviciului Intern de prevenire si protectie;
    - actualizarea si implementarea procedurilor si regulamentelor interne privind sanatataea si securitatea in munca, conform legislatiei in vigoare;
    - identificarea si evaluarea riscurilor de accidentare si imbolnavire profesionala pentru posturile de lucru ale organizatiei;
    - oferirea suportului si consilierea general managerului si a managerilor locali in domeniul securitatii si sanatatii in munca;
    - intocmirea la termenele stabilite a informarilor, rapoartelor, declaratiilor si situatiilor cerute de conducerea societatii si de institutiile abilitate in legatura cu desfasurarea activitatilor specifice;
    - stabilirea, dispunerea si punerea in aplicare a masurilor corective in urma auditurilor organelor de specialitate (ITM, DS, etc);
    - intocmirea documentatiilor cu caracter tehnic de informare si instruire a angajatilor, in domeniul SSM;
    - verificarea periodica a modului de respectare a reglementarilor SSM de catre lucratori la nivel central si teritorial;
    - asigurarea eficientei activitatii Comitetului de securitate si sanatate in munca si colaborarea cu reprezentantii lucratorilor pentru realizarea programelor privind imbunatatirea conditiilor de munca.

    Alte informatii

    Oferim pachet de beneficii alcatuit din:
    - bonus pentru activitate in telemunca de 200 ron net lunar ( net/lunar acordat proportional cu numarul de zile efectuate in regim de telemunca (legea 296/2020);
    - fond Pilon 3 pensie de 100 ron net lunar acordat din luna a saptea de contract;
    - suma de 2520 ron brut acordata anual pe platforma Benefit;
    - tichete de masa in valoare de 20 ron / zi lucrata;
    - asigurare medicala privata.