Customer Support Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile certSIGN active.


Vezi toate job-urile Customer Support Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro

Angajator: certSIGN
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 18.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    certSIGN este o companie specializată în dezvoltarea și implementarea de aplicații software pentru securitatea informațiilor, precum și în furnizarea de servicii dedicate protecției sistemelor informatice.

    Cerinte

    Compania: certSIGN

    Business Unit: Servicii de Incredere eIDAS

    Rol: Se asigura ca atat clientii existenti, cat si cei potentiali, primesc un serviciu la un standard inalt de calitate si profesionalism prin implementarea strategiilor departamentului cat si prin indeplinirea obiectivelor echipei coordonate, din punct de vedere al satisfactiei clientilor, al retentiei ca si client certSIGN si al generarii de venituri.

    Cerințe:

    Studii superioare, preferabil în administrarea afacerilor, relații internaționale, relații publice, psihologie, tehnologia informației sau orice alt domeniu conex
    Experiență de cel puțin 3 ani ca supervizor echipă relații și asistență clienți, într-un mediu rapid și competitiv
    Experiență solidă dovedită de interacțiunea cu clienții și în coordonarea de echipe
    Capacitatea de a motiva echipa în oferirea de servicii de asistență la un standard ridicat
    Abilități excelente de rezolvare a problemelor, răbdare și orientare către client
    Abilități excepționale de comunicare atât în ​​formă scrisă, cât și verbală
    Abilități excelente de ascultare
    Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare Internet

    Responsabilitati

    Coordonarea activităților și a proiectelor inbound/outbound și a echipelor alocate
    Organizarea și coordonarea echipei pentru obținerea indicatorilor calitativi și cantitativi
    Menținerea unei relații profesionale cu clienții companiei
    Elaborarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru și implementarea acestora, actualizarea și asigurarea respectării acestora
    Optimizarea fluxurilor de apeluri în proiectele alocate
    Monitorizarea fluxurilor apelurilor de inbound și outbound, a timpilor de așteptare și răspuns
    Participare la procesul de selecție și recrutare de personal
    Realizarea de rapoarte si analize și propunerea de soluții pentru identificarea aspectelor de îmbunatățit la nivel de proiect si/sau echipă
    Revizuirea procedurilor și instrucțiunilor specifice de lucru, alinierea la obiectivele strategice ale companiei