Customer Support Manager
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile certSIGN active.Vezi toate job-urile Customer Support Manager active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | certSIGN |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 18.09.2021 |
Remote work: | On-site |
certSIGN este o companie specializată în dezvoltarea și implementarea de aplicații software pentru securitatea informațiilor, precum și în furnizarea de servicii dedicate protecției sistemelor informatice.
Cerinte
Compania: certSIGN
Business Unit: Servicii de Incredere eIDAS
Rol: Se asigura ca atat clientii existenti, cat si cei potentiali, primesc un serviciu la un standard inalt de calitate si profesionalism prin implementarea strategiilor departamentului cat si prin indeplinirea obiectivelor echipei coordonate, din punct de vedere al satisfactiei clientilor, al retentiei ca si client certSIGN si al generarii de venituri.
Cerințe:
Studii superioare, preferabil în administrarea afacerilor, relații internaționale, relații publice, psihologie, tehnologia informației sau orice alt domeniu conex
Experiență de cel puțin 3 ani ca supervizor echipă relații și asistență clienți, într-un mediu rapid și competitiv
Experiență solidă dovedită de interacțiunea cu clienții și în coordonarea de echipe
Capacitatea de a motiva echipa în oferirea de servicii de asistență la un standard ridicat
Abilități excelente de rezolvare a problemelor, răbdare și orientare către client
Abilități excepționale de comunicare atât în formă scrisă, cât și verbală
Abilități excelente de ascultare
Cunoștințe foarte bune de operare PC: MS Office Word, Excel, Outlook și navigare Internet
Coordonarea activităților și a proiectelor inbound/outbound și a echipelor alocate
Organizarea și coordonarea echipei pentru obținerea indicatorilor calitativi și cantitativi
Menținerea unei relații profesionale cu clienții companiei
Elaborarea procedurilor și instrucțiunilor de lucru și implementarea acestora, actualizarea și asigurarea respectării acestora
Optimizarea fluxurilor de apeluri în proiectele alocate
Monitorizarea fluxurilor apelurilor de inbound și outbound, a timpilor de așteptare și răspuns
Participare la procesul de selecție și recrutare de personal
Realizarea de rapoarte si analize și propunerea de soluții pentru identificarea aspectelor de îmbunatățit la nivel de proiect si/sau echipă
Revizuirea procedurilor și instrucțiunilor specifice de lucru, alinierea la obiectivele strategice ale companiei
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Customer Support with English - Back Office Aplica fara CV | |
Customer Support with German Aplica fara CV | |
Vezi job-uri similare (216) |
Raporteaza eroarea la