Operator Helpdesk
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile certSIGN active.Vezi toate job-urile Operator Helpdesk active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.roVezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro |
Angajator: | certSIGN |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.09.2021 |
Remote work: | On-site |
certSIGN este o companie specializată în dezvoltarea și implementarea de aplicații software pentru securitatea informațiilor, precum și în furnizarea de servicii dedicate protecției sistemelor informatice.
Cerinte
- Studii medii sau superioare tehnice
- Cunoștințe de nivel mediu legate de funcționarea și instalarea sistemelor de operare
Microsoft Windows
- Cunoștințe de nivel mediu legate de utilizarea și configurarea browserelor web:
IE, Firefox, Chrome, Safari
- Cunoștințe de nivel mediu de configurare și administrare sisteme de operare desktop
(Microsoft Windows XP
- Cunoștințe de nivel mediu de utilizare suita Microsoft Office: Outlook, Excel, Word,
Powerpoint, Visio
- Cunoștințe de bază legate de networking, echipamente folosite la nivelul rețelelor de
calculatoare: switchuri, routere, placi de retea, cabluri, mufe, conectori
- Cunoștințe de bază legate de cablare rețele ethernet și telefonie
- Cunoștințe medii legate de instalare, configurare, echipamente accesorii: imprimante
scannere
- Persoana foarte bine organizată, capabilă să își creeze și susțină propriul sistem de
lucru, cu anticiparea cerințelor și nevoilor specifice activității firmei, pe termen scurt și
mediu
- Abilitatea de a documenta/elabora proceduri de lucru pentru anumite activități în care
sunt implicate atat persoane cu cunoștințe tehnice, cât și non-tehnice
- Persoana cu limbaj tehnic adecvat, care să poată explica unui utilizator non-tehnic în
cuvinte simple elemente de natură tehnică
- Persoană capabilă și dornică să invețe și să acumuleze cunoștințe tehnice utile în lucrul
de zi cu zi
- Permis de conducere categoria B
- Oferă suport utilizatorilor interni pe probleme legate de aplicații (software):
Utilizarea sistemului de operare
Utilizare suitei de aplicații Microsoft Office
Utilizare a aplicațiilor interne specifice
Utilizare a oricaror alte aplicații folosite
- Oferă suport utilizatorilor interni pentru instalarea și configurarea diverselor aplicații atât
interne cât și 3d party
- Oferă suport hardware utilizatorilor, intervenind ori de câte ori este nevoie pentru
repunerea în funcțiune a echipamentelor de lucru (desktopuri, imprimante, telefoane
mobile BB)
- Configurează și menține funcțională infrastructura de rețea existentă la nivelul birourilor
de lucru (prize, cabluri, patch-panel-uri)
- Răspunde prompt la orice problemă aparută la utilizatori, urmărind rezolvarea acesteia
în cel mai scurt timp și cu un consum minim de resurse
- Respectă și urmează politicile de securitate privind echipamentele de lucru ale
companiei
- Raportează superiorului direct orice problemă aparută la utilizatori, ce nu poate fi
rezolvată în timp rezonabil pentru a primi suportul adecvat
- Pastrează în permanență o colaborare bună cu colegii și cere feedback ulterior
remedierii problemelor
- Răspunde solicitărilor de orice natură venite din partea superiorilor
- Se deplasează în interes de serviciu pentru a oferi suport clienților interni aflati în alte
locații decât cea principală.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Operator Helpdesk - West Gate Park Hybrid | |
Junior Helpdesk Administrator (Stefanestii de Jos) 3200 RON NET / luna | |
Local IT HelpDesk Intern BUCURESTI, Job national | |
Vezi job-uri similare (9) |
Raporteaza eroarea la