Operator Helpdesk

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile certSIGN active.


Vezi toate job-urile Operator Helpdesk active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: certSIGN
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 17.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    certSIGN este o companie specializată în dezvoltarea și implementarea de aplicații software pentru securitatea informațiilor, precum și în furnizarea de servicii dedicate protecției sistemelor informatice.

    Cerinte

    - Studii medii sau superioare tehnice
    - Cunoștințe de nivel mediu legate de funcționarea și instalarea sistemelor de operare
    Microsoft Windows
    - Cunoștințe de nivel mediu legate de utilizarea și configurarea browserelor web:
    IE, Firefox, Chrome, Safari
    - Cunoștințe de nivel mediu de configurare și administrare sisteme de operare desktop
    (Microsoft Windows XP
    - Cunoștințe de nivel mediu de utilizare suita Microsoft Office: Outlook, Excel, Word,
    Powerpoint, Visio
    - Cunoștințe de bază legate de networking, echipamente folosite la nivelul rețelelor de
    calculatoare: switchuri, routere, placi de retea, cabluri, mufe, conectori
    - Cunoștințe de bază legate de cablare rețele ethernet și telefonie
    - Cunoștințe medii legate de instalare, configurare, echipamente accesorii: imprimante
    scannere
    - Persoana foarte bine organizată, capabilă să își creeze și susțină propriul sistem de
    lucru, cu anticiparea cerințelor și nevoilor specifice activității firmei, pe termen scurt și
    mediu
    - Abilitatea de a documenta/elabora proceduri de lucru pentru anumite activități în care
    sunt implicate atat persoane cu cunoștințe tehnice, cât și non-tehnice
    - Persoana cu limbaj tehnic adecvat, care să poată explica unui utilizator non-tehnic în
    cuvinte simple elemente de natură tehnică
    - Persoană capabilă și dornică să invețe și să acumuleze cunoștințe tehnice utile în lucrul
    de zi cu zi
    - Permis de conducere categoria B

    Responsabilitati

    - Oferă suport utilizatorilor interni pe probleme legate de aplicații (software):
    Utilizarea sistemului de operare
    Utilizare suitei de aplicații Microsoft Office
    Utilizare a aplicațiilor interne specifice
    Utilizare a oricaror alte aplicații folosite

    - Oferă suport utilizatorilor interni pentru instalarea și configurarea diverselor aplicații atât
    interne cât și 3d party
    - Oferă suport hardware utilizatorilor, intervenind ori de câte ori este nevoie pentru
    repunerea în funcțiune a echipamentelor de lucru (desktopuri, imprimante, telefoane
    mobile BB)
    - Configurează și menține funcțională infrastructura de rețea existentă la nivelul birourilor
    de lucru (prize, cabluri, patch-panel-uri)
    - Răspunde prompt la orice problemă aparută la utilizatori, urmărind rezolvarea acesteia
    în cel mai scurt timp și cu un consum minim de resurse
    - Respectă și urmează politicile de securitate privind echipamentele de lucru ale
    companiei
    - Raportează superiorului direct orice problemă aparută la utilizatori, ce nu poate fi
    rezolvată în timp rezonabil pentru a primi suportul adecvat
    - Pastrează în permanență o colaborare bună cu colegii și cere feedback ulterior
    remedierii problemelor
    - Răspunde solicitărilor de orice natură venite din partea superiorilor
    - Se deplasează în interes de serviciu pentru a oferi suport clienților interni aflati în alte
    locații decât cea principală.