Customer Support with French

Angajator: ManpowerGroup Romania
Domeniu:
  • Banci
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.

    Cerinte

    • Experiență preferabilă de 2 ani în call center pe serviciile de Banking: suport pe aplicații bancare, asistență tehnică în raport cu ele ( de preferat ).
    • Cunoștințe bancare, de trezorerie, contabilitate ( reprezintă un plus ).
    • Cunoștințe operare PC.
    • Stăpânește foarte bine Limba Franceză, atât vorbit cât și scris ( avansat ).
    • Abilități bune de comunicare și rezolvare de probleme.
    • Persoană deschisă și cu o atitudine pozitivă.

    Responsabilitati

    Responsabilitatea principală:

    Asigură suport pentru clienți juridici cu privire la aplicații bancare.

    Locație:

    București, Militari

    Mediu de lucru prietenos.

    Primele 6 luni ale activității se lucrează de la birou, ulterior remote.