Customer Care with German, WFH
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile ManpowerGroup Romania active.Vezi toate job-urile Customer Care with German, WFH active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.ro |
Angajator: | ManpowerGroup Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 04.11.2021 |
Remote work: | On-site |
De peste 70 de ani, ManpowerGroup reprezinta puntea de legatura intre milioane de persoane si piata muncii, prin brandurile sale Manpower, Experis, ManpowerGroup Solutions si Right Management. Compania este prezenta pe piata din Romania din 2003, iar in acesti ani peste 400 de clienti si zeci de mii de candidati au avut incredere in noi pentru a le oferi flexibilitatea, agilitatea, talentele, competentele si oportunitatile de care au nevoie. Indiferent daca va aflati la inceput de drum, sau sunteti profesionisti experimentati, brandurile ManpowerGroup va pot oferi oportunitatile potrivite de a va dezvolta, a dobandi noi abilitati si competente, a fi expusi la proiecte pline de provocari si a creste profesional.
Cerinte
Profil junior, cerinte:
- Minim 6 luni experienta in call center pe limba germana;
- Germana (B2 minim) certificat la Goethe sau la alt institut SUA nivel minim C2 declarat;
- Engleza (B2 minim);
- Disponibilitate pentru a lucra in ture L-D;
- Activitate inbound/outbound.
Profil senior, cerinte:
- Experienta in call center de minim 3 ani pe limba germana;
- Germana (minim B2) certificat la Goethe sau la alt institut SUA nivel minim C2 declarat;
- Engleza (B2 minim);
- Disponibilitate pentru a lucra in ture L-D, business hours 08:00 – 22:00;
- Activitate inbound/outbound, back office via email.
Atat pentru Juniori dar si pentru Seniori, limba germana si limba engleza vor fi testate la institutul Goethe, in cazul in care nu dispuneti de o astfel de certificare.
Responsabilitati principale:
- Oferirea de asistenta pentru cei cu carduri (inchideri, tranzactii);
- Efectuarea apelurilor catre directorii de sucursale.
Beneficii:
- Salariu motivant;
- Bonuri de masa 20 lei/zi;
- Bonus telemunca;
- Decont transport (autobuz/metrou/voucher carburant);
- Fond pilon 3 pensie;
- Platforma Benefit Online;
- Spor de weekend, ore de noapte;
- Spor ore suplimentare;
- Spor/sarbatoare legala libera;
- Asigurare medicala;
- Ore libere/platite;
- Training platit.
Testarea se va face in Bucuresti;
Contractul va fi incheiat pe o perioada de 2 ani cu posibilitatea de prelungire.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Game Presenter with English 3000 - 4200 RON NET / luna | |
Senior Customer Experience Specialist (12M) with French and Spanish Hybrid Aplica fara CV | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Vezi job-uri similare (407) |
Raporteaza eroarea la