Customer Support with German

Angajator: Teamland
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Relatii Publice
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.09.2021
    Scurta descriere a companiei

    Asigurăm o gamă completă de servicii profesionale, prin experiența și cunoștințele noastre de specialitate și din domeniul legislativ. Avem capacitate de a identifica soluții inovative pentru fiecare client.

    Echipa TeamLand este în masura să livreze servicii pe termen lung, asigurându-ți astfel un parteneriat sustenabil.
    Respectăm valorile clienților noștri și, în același timp, dovedim empatie față de cei pe care îi recrutăm, adăugând întotdeauna o vorbă bună la serviciile ireproșabile livrate.

    Suntem cel mai dinamic furnizor de servicii de resurse umane, având flexibilitate antreprenorială si know-how–ul necesar, dobândit în anii de experiență ai echipei de recrutare și a specialiștilor în salarizare și administrare.

    Reducem eforturile administrative și de time management în ceea ce privesc procesele de recrutare, administrare și instruire a angajaților, oferind o gamă de servicii asigurate de personal de înaltă calificare în baza principiului Total Quality Management, astfel încât, raportul calitate – cost, să reprezinte un castig pentru dumneavoastră.

    Suntem specializați în funcție de industrie și răspundem mereu adecvat cerințelor specifice.

    Consultanța specializată și echipa dedicată, cu experiență relevantă pentru fiecare companie și specializată pe industrii, alături de companie de la semnare și pe tot parcursul derulării contractului/proiectului.

    Tratăm cu responsabilitate fiecare solicitare venită din partea fiecărui partener.

    Cerinte

    - Cunostinte nivel avansat (C1): limba germana, si limba engleza;
    - Operare PC: Word şi Excel;
    - Abilităţi dе comunicare si organizare;
    - Orientare spre client si rezultat.

    Responsabilitati

    - Acordarеa suportului cаtre cliеntii cе solicita ajutorul cu privirе lа sеrviciilе oferite;
    - Idеntificarea problеmelor cu cаrе se confruntа cliеntii si stabilirеа celei mаi bunе si rapide metode de rezolvare;
    - Inregistrarea in sistem a interactiunii cu clientul;
    - Comunicarea si colaborarea eficienta cu colegii in vederea indeplinirii obiectivelor pe echipa/departament