Consilier Servicii Clienti Virtual Amazon - Franceza

Angajator: Amazon
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 19.09.2021
       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.
    Scurta descriere a companiei

    Come build the future with us.

    What unites all Amazonians (across teams and geographies) is that we are all striving to delight our customers and make their lives easier—whoever that customer may be (e.g., consumers, business owners, content creators, sellers, vendors, candidates or employees). In pursuit of delighting customers, Amazonians have developed many products and services that have transformed the way our customers live their lives and run their businesses. Together we are building the future, one innovative product, service, and idea at a time.

    Cerinte

    Ce aptitudini îți sunt necesare?

    Amazon caută colegi care au abilități excelente de ascultare, comunică eficient, sunt inovativi și au o atitudine pozitivă orientată spre soluții. Experința în servicii clienți nu este obligatorie, iar noi vă vom oferi training complet încât să îți oferim tot suportul necesar în călătoria ta cu noi. Perioada de training va fi de 4 săptămâni (2 săptămâni cu trainer și 2 săptămâni cu trainer și mentor).
    În plus, îți sunt necesare următoarele aptitudini și caracteristici:
    • Orientare spre detalii și dorința de aduce contribuții activității de servicii clienți de clasa mondială din cadrul Amazon;
    • Abilități excelente de comunicare verbală și scrisă în limba Franceză;
    • Experiență în utilizarea Internetului și a aplicațiilor de mesagerie;
    • Competență în utilizarea sistemului de operare Windows și a Microsoft Outlook;
    • Experiență avansată în utilizarea platformelor de cumpărături online;
    • Abilitatea de a rezolva conflicte și de a stabili așteptări adecvate cu clienții, demonstrând respect, răbdare și își asumă responsabilitatea de a rezolva situația;
    • Abilitatea de a lua cea mai bună, rapidă și eficientă decizie pentru client;
    • Dorința de a învăța și a se perfecționa prin învățarea de noi tehnici și specializări în ritmul dezvoltării companiei noastre.

    Ce condiții de lucru îți sunt necesare?

    Întrucât vei lucra de acasă, îți vor trebui următoarele:
    • Un spațiu de lucru liniștit, dedicat desfășurării activității. Trebuie să îți asiguri un mediu fără zgomote, întreruperi sau stimuli care te pot distrage.
    • O conexiune la internet prin cablu (conexiunea WiFi nu este permisă), cu viteza minimă de download de 10mbs. Noi îți vom pune la dispoziție un pachet complet de echipamente IT, înainte de prima zi de training.

    Responsabilitati

    Misiunea noastră este să fim compania cea mai orientare către client de pe Pământ, în mod constant ridicând ștacheta. Pentru a atinge acest obiectiv, suntem în căutarea unor colegi care pot comunica clar și eficient, orientați spre detalii, disciplinați, ce pot livra servicii de asistență virtuală de excepție clienților noștri (lucând de acasă).
    Ca și Consilier Servicii Clienți în cadrul Amazon, vei face parte dintr-o comunitate total concentrată pe a face viața clienților noștri mai ușoară, iar tu vei fi un colaborator esențial al companiei noastre.

    Așadar, ce vei face ca și Consilier Servicii Clienți Virtual?

    Vei lucra virtual, de acasă, și vei face parte din echipa noastră de Relații Clienți, iar rolul tău va fi acela de a gestiona solicitările clienților și de a-i ajuta să rezolve orice situații problematice întâmpină. Vei comunica cu clienții prin telefon, e-mail sau chat utlizând soft-urile noastre specializate. Vei utiliza aceste instrumente pentru a-i ajuta pe clienți cu orice solicitare au, îți vei asuma fiecare interacțiune și o vei folosi ca oportunitate de a le apăra interesul și a îi face să zâmbească.
    Ne mândrim cu calitatea serviciilor oferite clienților și ne vom baza pe tine pentru a susține aceste standarde.

    Cum va arăta săptămâna ta de lucru?

    Pentru a ne asigura că îndeplinim așteptările clienților, organizăm programul de lucru pe baza a diverse modele de planificare a orarului în intervalul orar 09:00 – 21:00, de Luni până Duminică. Programul va fi în ture și poate fi diferit de la o săptămână la alta. De asemenea, zilele libere vor fi alocate în funcție de programul de lucru și nu vor fi întotdeauna în zile de weekend.

    Alte informatii

    Ce vei primi în activității tale?

    Unele dintre multiplele noastre beneficii sunt:
    • Salariu completitiv (26,69 RON/oră)
    • Tichete de masă
    • Full-time, perioada nedeterminata
    • Asigurare medicală privată
    • Asigurare de viață și invaliditate
    • Programe de wellbeing, focusate pe sănătate fizică și psihică
    • Program de asistență dedicat angajaților
    • Sumă lunară pentru lucrul de acasă
    • Discount pentru cumpărături pe site-ul Amazon

    Ce urmează?

    Dacă te potrivești cu acest rol, așa cum a fost prezentat anterior, te invităm sa accesezi butonul APLICĂ pentru a începe procesul de aplicare la job.
    Echipa noastră va verifica meticulos toate aplicațiile pentru acest job, în consecință, poate exista o întârziere în a reveni cu feedback-ul. Dacă aplicația ta este de succes, te vom contacta pentru a-ți prezenta următorii pași.
    Amazon este un agajator ce oferă șanse egale angajaților săi – minorități/femei/persoane cu dizabilități/veterani/identitate de gen/orientare sexuală/vârstă.

       

    Puteti aplica la acest anunt doar prin crearea unui cont pe hipo.ro, fara sa va creati si un CV.

    Completarea formularului de cont nou pe hipo.ro dureaza doar 2 minute sau puteti importa datele din Linkedin sau Facebook pentru a rezolva si mai rapid.