Coordonator Comercial-Bistrita

Angajator: Nextgen Communications
Domeniu:
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • Bistrita
  • Actualizat la: 29.07.2021
    Scurta descriere a companiei

    NextGen Communications este una dintre cele mai tinere si dinamice companii ce activeaza pe piata de telecomunicatii din Romania, oferind servicii in 37 orase mari si peste 300 de localitati.

    Cerinte

    Cerinte:
    • Studii superioare
    • Experienta in departamente care interactioneaza cu clientii, intr-un mediu orientat spre clienti.
    • Experienta in coordonarea unei echipe.
    • Experienta in activitati de vanzare servicii.
    • Experienta in vanzari
    • Cunostinte utilizare PC: Windows, MS Office, baze de date, internet
    • Adaptabil la schimbare si putere de a rezolva un volum mare de munca.
    • Managementul timpului si incadrarea in termene limita.
    • Bune abilitati de comunicare scrisa si verbala.
    • Rezistenta la stres, abilitatea de a face fata in situatii de criza.
    • Atitudine orientata catre client.
    • Atitudine pozitiva.

    Responsabilitati

    • Coordoneaza si monitorizeaza activitatea reprezentantilor din Punctele Comerciale de prezenta pentru a atinge performanta individuala si a echipei.

    Responsabilităţile importante:
    • Coordoneaza si monitorizeaza activitatea reprezentantilor din Punctele Comerciale de Prezenta si se asigura ca toate problemele sesizate din punctele de lucru au fost solutionate sau escaladate la seful ierarhic superior.
    • Stabileste saptamanal modul in care reprezentantii din Punctele Comerciale de prezenta sunt distribuiti in punctele de lucru, se asigura ca acestia respecta programul de lucru/ pauze.
    • Ajuta si instruieste reprezentantii din Punctele Comerciale de Prezenta pentru a putea rezolva corespunzator sesiunile de comunicare cu clientii si pentru a atinge maximum de performanta calitativa si cantitativa.
    • Monitorizeaza/asista sesiunile de comunicare ale Responsabililor Comercial, pentru a putea oferi recomandari legate de performanta obtinuta si sustine sesiuni de evaluare ale acestora.
    • Motiveaza pozitiv si ofera recomandari, intr-un mod constructiv, catre Responsabili Comerciali. Identifica necesitatile de instruire ale acestora.
    • Instiinteaza si instruieste reprezentantii din Punctele Comerciale de Prezenta in legatura cu toate deciziile, strategiile noi, procedurile si regulile companiei si se asigura ca acestea sunt puse in practica.
    • Implementeaza si urmareste desfasurarea tuturor actiunilor de promovare servicii in cadrul Punctelor Comerciale de prezenta. • Identifica neregulile in activitatea reprezentantilor din Punctele Comerciale de Prezenta si ia masuri corective si preventive in legatura cu aceste aspecte.
    • Actioneaza ca interfata cu departamentele corespunzatoare pentru a rezolva problemele aparute si a imbunatati procesul de comunicare/solutionare probleme. Comunica eficient, intr-un limbaj profesional in relatia cu acestea.
    • Intocmeste rapoarte catre sefii ierarhici si se asigura ca datele folosite sunt conforme cu realitatea.
    • Urmareste aprovizionarea Punctelor Comerciale de Prezenta cu toate formularele, documentele tipizate si materialele de promovare necesare.
    • Se asigura ca sunt afisate in punctele de prezenta informatii actualizate legate de serviciile si conditiile contractuale.
    • Propune masuri de imbunatatire a activitatii angajatilor din punctele de prezenta, si le implementeaza pe cele aprobate de catre seful ierarhic superior si Managerul Puncte Comerciale de Prezenta.
    • Raspunde de legalitatea, corectitudinea, calitatea şi termenele de executie a lucrarilor din sfera sa de atributii.
    • Raspunde pentru respectarea prevederilor legale cu privire la activitatea ce o desfasoara in cadrul Departamentului Puncte Comerciale de Prezenta, pentru confidentialitatea asupra datelor si lucrarilor pe care le executa.