Bid Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile QLT® Group România | Recrutare active.Vezi toate job-urile Bid Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Achizitii - Logistica - Aprovizionare active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Inginerie active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.ro |
Angajator: | QLT® Group România | Recrutare |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | peste 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 17.07.2021 |
Remote work: | On-site |
MISIUNEA QLT® Group România | Recrutare
Identificam, selectionam si recomandam candidati talentati prin care companiile se pot dezvolta. Oamenii fac diferenta, iar succesul unei companii este garantat doar de calitatea oamenilor integrati in companie.
Principala caracteristica care ne defineste ca profesionisti este usurinta de a identifica potentialul candidatilor si capacitatea acestora de a se integra si de a aduce plus valoare echipelor in care vor fi integrați.
"Pesimistul vede dificultăți în orice oportunitate. Optimistul găsește oportunități în orice dificultate.” (Winston Churchill)"
Clientul este o companie integrator și distribuitor de solutii audio-video, cu peste 10 ani experienta si mii de proiecte de succes, cu parteneri globali de top ce asigura calitate fara compromis pentru solutii audio-video, videoconferinta, integrare, automatizare si securitate.
Cerinte:
Absolvent studii superioare, preferabil domeniul economic sau drept;
Cunostinte solide privind utilizarea sistemului SEAP/SICAP si a semnaturii electronice;
Cunostinte de limba engleza, nivel bun (scris, vorbit, citit);
Experienta relevanta in domeniul licitatiilor publice, de preferat in IT/AV/telecom sau similar;
Cunostinte bune privind legile si reglementarile romanesti in domeniul achizitiilor publice;
Cunostinte de legislatie europeana (a prevalentei legislatiei europene asupra legii romanesti, legislatie europeana comerciala);
Capacitatea de a organiza procesele de ofertare/achizitii;
Persoana organizata, capabila sa se impuna, cu capacitate de analiza si sinteza, atitudine proactiva, orientare puternica spre rezultat si termene, abilitati de comunicare si negociere;
Managementul si motivarea echipei, abilitati de leadership;
Cunostiinte operare PC nivel avansat: outlook, aplicatii office, aplicatii ERP etc.
Responsabilitati:
Identificarea licitatiilor la nivel national si international ce corespund companiei consultand site-urile specializate si nelimitandu-se la platforma SEAP/SICAP;
Preanaliza Documentatiilor de atribuire (clarificari necesare si/sau a motivelor de contestare).
Intocmirea documentatiei pentru participarea la licitatii, inclusiv a raspunsurilor la solicitarile de clarificare;
Redactarea ofertelor tehnice si economice ale companiei, in colaborare cu celelalte departamente;
Colaborarea cu departamentul de legal/restul departamentelor in vederea intocmirii notificarilor prealabile si/sau a contestatiilor in cadrul procedurilor de atribuire in lucru.
Mentinerea legaturii cu autoritatile contractante sau cu organizatorii licitatiilor pe parcursul derularii procedurilor aferente;
Acordarea de asistenta in perioada post-licitatie (fie monitorizarea contractelor castigate, fie demararea si gestionarea contestatiilor in numele companiei);
Gestionarea catalogului de produse al companniei, publicarea produselor si/sau serviciilor in catalog si actualizarea periodica a acestuia.
Oferta:
Salariu negociabil in functie de experienta (7000-8000 lei);
Prime si asigurare medicala privata;
Contract full-time, program L-V 9-17:30;
Zona Centrala, sector 1.
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
INTERNSHIP - Utilities Specialist BUCURESTI, | |
Contracts Execution Specialist Hybrid | |
Specialist SSM BUCURESTI, | |
Vezi job-uri similare (84) |
Raporteaza eroarea la