Asistent manager - Bolintin Deal

Angajator: Randstad Romania SRL
Domeniu:
  • Secretariat - Administrativ
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Ilfov
  • Actualizat la: 14.06.2021
    Scurta descriere a companiei

    Randstad is specialized in solutions in the field of flexible work and human resources services. Our services range from regular temporary staffing and permanent placements to in-house, professionals, search & selection, and HR Solutions.

    The Randstad Group is one of the leading HR services providers in the world, with top-three positions in Argentina, Belgium & Luxembourg, Canada, Chile, France, Germany, Greece, India, Mexico, the Netherlands, Poland, Portugal, Spain, Switzerland, the UK, and the United States as well as major positions in Australia and Japan.

    In 2015, Randstad had approximately 29,750 corporate employees and around 4,473 branches and in-house locations in 39 countries around the world. Randstad generated revenue of € 19.2 billion in 2015. Randstad was founded in 1960 and is headquartered in Diemen, the Netherlands.


    Cerinte

    Limba engleza – minimum nivel B1;
    Utilizare pachet MS OFFICE – Word, Excel, PowerPoint - nivel mediu;
    Managementul situatiilor conflictuale;
    Persoana empatica si sociabila;
    Gandire de ansamblu / orientata pe proces;
    Abilitatea de a lua decizii;
    Orientare pe obiectiv;
    Atentie la detalii;
    Gandire si actiune eficienta;
    Abilitati de planificare, organizare si de a lucra sub presiune;
    Atentie distributiva.

    Responsabilitati

    - Elaboreaza materialele si rapoartele necesare pentru transmiterea unor situatii (materiale pentru sedinte, rapoarte specific anumitor departamente, etc);

    - Asigura aprovizionarea periodica si continua cu materiale de protocol si se preocupa in permanente de existente unui stoc, realizand PO-urile necesare in sistemul SAP;

    - Ofera suport pentru organizarea de evenimente pentru angajati sau candidati (solicita oferte, prezinta Managerului de Resurse Umane cele mai bune oferte, tine legatura cu furnizorii de cazare si de alte servicii);

    - Se implica in diverse proiecte de Resurse Umane, la solicitare (ex: proiectele de Responsabilitate Sociala - CSR, dezvoltare de pliante sau alte materiale suport pentru campaniile interne de comunicare, ofera suport in organizarea planurilor de training si in integrarea noilor colegi- organizeaza transport, cazare, etc;

    - Posteaza si comunica pe platforma interna MS Teams toate mesajele de interes general pentru colegii din locatia din Bolintin Deal;

    - Realizeaza rapoarte statistice;

    - Organizeaza deplasarile si delegatiile;

    - Comunica pe patformele interne de comunicare interna MS Teams.