Specialist Comunicare si Fundraising (backoffice)

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Fundatia pentru Dezvoltarea Agriculturii active.


Vezi toate job-urile Specialist Comunicare si Fundraising (backoffice) active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Fundatii - Voluntariat - ONG active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Management - Consultanta active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Marketing active pe Hipo.ro

Angajator: Fundatia pentru Dezvoltarea Agriculturii
Domeniu:
  • Fundatii - Voluntariat - ONG
  • Management - Consultanta
  • Marketing
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 19.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    Fundația Pentru Dezvoltarea Agriculturii (FDA) a fost creata in 2019, cu viziunea si sustinerea financiara Carrefour Romania, o companie care și-a luat un angajament pe termen lung când a ales să contribuie la înființarea acestui organism. Rolul FDA este de a contribui la implementarea și diseminarea la nivel național a unor modele asociative în agricultură care susțin productivitatea, calitatea și oferă fermierilor mici și mijlocii acces la piață și consiliere în obținerea de fonduri și în aplicarea de metode agricole moderne. Pentru o dezvoltare pe termen lung, Fundația își propune să implementeze programe pentru pregătirea următoarei generații de fermieri, prin sprijinirea de oportunități educaționale și campanii de informare a consumatorilor. Pentru a avea un impact strategic asupra mediului agricol din România, Fundația va promova bune practici și va susține continuitatea programelor prin atragerea de resurse publice și private. Parte importantă din misiunea FDA o constituie coalizarea actorilor cheie ce pot contribui la schimbarea sistemică a agriculturii: ONG-uri, autorități, certificatori, integratori și finanțatori.

    Cerinte

    Educatie:
    Absolvent studii superioare in Comunicare, Relatii Publice, Jurnalism, sau domenii conexe.

    Experienta:
    • Experienta de comunicare digitala/social media de minim 1 an
    • Experienta în fundraising / vanzări; în organizarea de evenimente de strangere de fonduri
    • Experienta in scrierea de proiecte pentru finanțare și raportare catre donatori
    • Experienta profesionala in networking / relationare cu scopul obtinerii de suport pentru cauza fundatiei.
    Skills/Competente
    • Abilitati foarte bune de persuasiune, abilitati de promovare directa a serviciilor organizației
    • Abilitati de a crea prezentari cu impact
    • Abilitati dezvoltate de comunicare scrisa și orala (coerența și corectitudine in scris și exprimare)
    • Competente avansate de utilizare a computerului și a social media (executia planului de postari)
    • Abilitatea de a munci sub presiune, supervizare limitata si siguranta de sine, capacitatea de a lucra multi-tasking
    • Abilitatea de a comunica creativ si eficient, atât verbal și în scris. 100% fluenta necesare atat în limba engleza si romana: ortografie, gramatica, vocabular
    • Rolul presupune proactivitate, capacitatea de prioritizare, diplomatie si adaptabilitate
    • Buna ta organizare si meticulozitatea sunt avantaje la noi.

    Responsabilitati

    • Contribui si actualizezi strategia de fundraising si comunicare a organizatiei;
    • Te ocupi cu managementul contractelor partenerilor – CRM intern;
    • Dezvolti si intretii periodic pipeline si baza de date (research) cu potențialii donatori în vederea dezvoltării unor parteneriate pe termen lung
    • Identifici oportunități de colectare de fonduri
    • Pregatesti prezentari ale misiunii si modelului de impact al organizatiei catre potentiali finantatori
    • Dezvolti campanii de comnicare cu partenerii, le coordoneazi, monitorizezi si le executi
    • Planifici și organizezi evenimente de comunicare impact si/sau fundraising
    • Dezvolti strategia de comunicare in social media si executi activitatile tactice
    • Disemineazi materialele informative cu impactul produs către finanțatori, colaboratori, parteneri și alte persoane interesate
    • Actualizezi site-ul organizatiei și paginile de facebook si lynkedin, produci rapoarte, le analizezi si iei decizii pe baza concluziilor acestora
    • Participi la intalniri interne. Colaborezi cu alte arii ale organizatiei sau ale partenerului fondator
    • Coordoneziși supraveghezi dezvoltarea, producția si publicarea de buletine informative (online si offline), rapoartele anuale etc
    • Identifici, construiesti și gestionezi o rețea de parteneri media la nivel local si national
    • Sprijini echipa si directorul executiv în activitatile de PR și de advocacy
    • Monitorizezi comunicarea in relatia cu organizatiile partenere (grantees)
    • Faci research de bune practici în fundraising și comunicare în marile ong-uri, situația donațiilor provenind din sectorul corporativ din Romania (pe baza informațiilor facute publice în rapoarte anuale și de audit)
    • Te ocupi de popularea noii versiuni a site-ului www. fdagri. ro cu materiale / anunturi despre activitatea organizatiei (imagini, texte, etc.)

    Alte informatii

    Beneficii:

    • Salariu fix lunar
    • Asigurare de sanatate
    • Tichete de masa
    • Lucru intr-un mediu non-guvernamental

    Te rugam sa trimiti CV-ul si o scrisoare de motivație de maxim o pagina la office [at] fdagri.ro, nu mai târziu de 16 mai 2021, specificand in subiectul emailului denumirea pozitiei pentru care aplici.
    Procedurile de recrutare și selecție reflecta profesionalismul organizatiei Toate cererile vor fi tratate cu confidentialitate. Doar candidatii selectati vor fi contactati.