IT Application Support

Angajator: Vauban becomes Inetum
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 05.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    Inetum is an agile IT services company that provides digital services and solutions and a global group that helps companies and institutions to get the most out of digital flow.

    Vauban, the Romanian division of Inetum, is an important player in the IT services and solutions market in our country, with over 13 years of activity. Vauban has over 450 employees who provide, from the service centers in Bucharest, Pitesti and Constanta, IT consulting services, infrastructure and software development services, digital services, solutions for Smart City.

    Cerinte

    • Experiență practică mai mare de 2 (doi) ani în instalarea, administrarea, depanarea și acordarea de asistență pentru sisteme Windows, Linux / UNIX (orice flavor) și / sau sisteme de baze de date profesionale și / sau aplicații critice.
    • Experiență practică mai mare de 2 (doi) ani în instalarea, administrarea, depanarea și acordarea de asistență pentru baze de date Oracle sau Microsoft SQL.
    • Experiență practică în configurarea rețelelor de calculatoare.
    • Capacitatea de a înțelege, documenta și explica fluxuri și concepte complexe.
    • Dorința și capacitatea de a învăța și explora idei și concepte noi.
    • Capacitatea foarte bună de analiză, depanare și rezolvare de probleme
    • Abilități practice de planificare și organizare în scopul realizării de activități în paralel (multi-tasking).
    • Cunoștințe sau experiență cu soluții IBM MQ / WebSphere Application Server.
    • Experiență sau cunoștințe despre Kubernetes, Docker, Tomcat, ActiveMQ, Wildfire, Graylog, Jenkins, etc.
    • Cunoștințe foarte bune de limba engleză (scris, vorbit, citit).

    Responsabilitati

    • Administrarea zilnică a aplicațiilor IT critice ale băncii pentru asigurarea funcționării continue a acestora.
    • Întreține, monitorizează, configurează și depanează bazele de date utilizate de aplicațiile administrate (cu ajutor de specialitate din partea administratorilor de baze de date, când este cazul).
    • Furnizează nivelul doi și trei de suport pentru aplicațiile alocate și bazele de date ale acestora.
    • Configurează, întreține și asigură asistență pentru infrastructura hardware și software (servere, sisteme de comunicație, sisteme de stocare, etc.) ce deservește aplicațiile alocate.
    • Înțelege, administrează, organizează și documentează fluxurile tehnice și comerciale (de business) asociate cu aplicațiile asignate și bazele de date aferente acestora.
    • Realizează activități de salvare, restaurare și securitate pentru sistemele și aplicațiile administrate.
    • Monitorizează și administrează fișierele (backup, jurnale, etc.) pentru aplicațiile și sistemele alocate.
    • Salvează și restaurează informațiile despre bazele de date conform nevoilor băncii, asigurând o disponibilitate permanentă a informațiilor.
    • Configurează, administrează și testează periodic soluțiile de recuperare în caz de dezastru pentru infrastructura aferentă aplicațiilor și bazelor de date.
    • Asigură comunicația cu și între utilizatorii aplicației, primul nivel de suport, administratorii de sistem administratorii de baze de date și dezvoltatorii software pentru a asigura funcționarea continuă a aplicațiilor.
    • Dezvoltă și întreține documentația și procedurile de lucru pentru aplicațiile asignate.
    • Furnizează îndrumare, instruire și coordonare la nivel tehnic în funcție de nevoile Băncii.
    • Păstrează confidențialitatea datelor și informațiilor procesate, stocate sau accesate precum și a procedurilor și fluxurilor interne ale băncii.
    • Păstrează un nivel corespunzător de cunoștințe despre ultimele evoluții tehnologice, echipamente și / sau sisteme.