IT Application Support

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile Inetum Romania active.


Vezi toate job-urile IT Application Support active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in Banci active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: Inetum Romania
Domeniu:
  • Banci
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Job la nivel national
    Actualizat la: 19.05.2021
    Remote work: On-site
    Scurta descriere a companiei

    About Inetum, Positive digital flow:

    Inetum is an IT services company that provides digital services and solutions and a global group that helps companies and institutions to get the most out of digital flow. The Inetum group is committed towards all these players to innovate, continue to adapt and stay ahead. With its multi-expert profile, Inetum offers its clients a unique combination of proximity, a sectorial organization and solutions of industrial quality. Operating in more than 26 countries, the Group has nearly 27,000 employees and in 2020 generated revenues of €1,965 billion.

    Inetum Romania is an important player in the IT services and solutions market in our country, with over 15 years of activity. It is a stable, growing and profitable company with over 500 employees who provides IT consulting services, infrastructure and software development assistance, digital services implementation and support.

    In an Agile format, our teams work on cloud initiatives, application development, business intelligence, automation and digitalization projects that contribute to the profit and evolution of our clients. The diversity of our projects offers team members the opportunity for learning and growth. The company had a turnover of 20 million EURO in 2021.

    Cerinte

    • Experiență practică mai mare de 2 (doi) ani în instalarea, administrarea, depanarea și acordarea de asistență pentru sisteme Windows, Linux / UNIX (orice flavor) și / sau sisteme de baze de date profesionale și / sau aplicații critice.
    • Experiență practică mai mare de 2 (doi) ani în instalarea, administrarea, depanarea și acordarea de asistență pentru baze de date Oracle sau Microsoft SQL.
    • Experiență practică în configurarea rețelelor de calculatoare.
    • Capacitatea de a înțelege, documenta și explica fluxuri și concepte complexe.
    • Dorința și capacitatea de a învăța și explora idei și concepte noi.
    • Capacitatea foarte bună de analiză, depanare și rezolvare de probleme
    • Abilități practice de planificare și organizare în scopul realizării de activități în paralel (multi-tasking).
    • Cunoștințe sau experiență cu soluții IBM MQ / WebSphere Application Server.
    • Experiență sau cunoștințe despre Kubernetes, Docker, Tomcat, ActiveMQ, Wildfire, Graylog, Jenkins, etc.
    • Cunoștințe foarte bune de limba engleză (scris, vorbit, citit).

    Responsabilitati

    • Administrarea zilnică a aplicațiilor IT critice ale băncii pentru asigurarea funcționării continue a acestora.
    • Întreține, monitorizează, configurează și depanează bazele de date utilizate de aplicațiile administrate (cu ajutor de specialitate din partea administratorilor de baze de date, când este cazul).
    • Furnizează nivelul doi și trei de suport pentru aplicațiile alocate și bazele de date ale acestora.
    • Configurează, întreține și asigură asistență pentru infrastructura hardware și software (servere, sisteme de comunicație, sisteme de stocare, etc.) ce deservește aplicațiile alocate.
    • Înțelege, administrează, organizează și documentează fluxurile tehnice și comerciale (de business) asociate cu aplicațiile asignate și bazele de date aferente acestora.
    • Realizează activități de salvare, restaurare și securitate pentru sistemele și aplicațiile administrate.
    • Monitorizează și administrează fișierele (backup, jurnale, etc.) pentru aplicațiile și sistemele alocate.
    • Salvează și restaurează informațiile despre bazele de date conform nevoilor băncii, asigurând o disponibilitate permanentă a informațiilor.
    • Configurează, administrează și testează periodic soluțiile de recuperare în caz de dezastru pentru infrastructura aferentă aplicațiilor și bazelor de date.
    • Asigură comunicația cu și între utilizatorii aplicației, primul nivel de suport, administratorii de sistem administratorii de baze de date și dezvoltatorii software pentru a asigura funcționarea continuă a aplicațiilor.
    • Dezvoltă și întreține documentația și procedurile de lucru pentru aplicațiile asignate.
    • Furnizează îndrumare, instruire și coordonare la nivel tehnic în funcție de nevoile Băncii.
    • Păstrează confidențialitatea datelor și informațiilor procesate, stocate sau accesate precum și a procedurilor și fluxurilor interne ale băncii.
    • Păstrează un nivel corespunzător de cunoștințe despre ultimele evoluții tehnologice, echipamente și / sau sisteme.

    Job-uri similare care te-ar putea interesa:

    Aplica fara CV
    Hybrid

    BUCURESTI,

    Hybrid

    Vezi job-uri similare (550)