HR in pandemie - cum ne dam seama ca echipele noastre sunt bine dincolo de ecrane
Utilities Coordinator
Angajator: | PepsiCo Romania |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 1 - 5 ani experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 13.04.2021 |
PepsiCo a intrat pe piaţa romaneasca in anul 2004, achizitionand liderul pe piata de chips-uri de cartofi, compania Star Foods, prezenta in Romania inca din 1993. Astfel, PepsiCo a devenit unul dintre jucatorii principali pe piata de Snacks-uri din Romania.
Cerinte
SPECIFICE:
* Organizarea, coordonarea si monitorizarea personalului responsabil cu asigurarea utilitatilor in departamentului tehnic.
* Planificarea activitatilor de intretinere si reparatii ale echipamentelor / instalatiilor de utilitati.
* Asigurarea utilitatilor companiei: energie termica, apa potabila, aer, azot, etc.; respectarea prescriptiilor ISCIR pt echipamente.
* Identificarea si recomandarea schimbarilor / imbunatatirilor in procesul de productie, reducerea consumului de apa si energie, imbunatatirea productivitatii liniilor de fabricatie.
* Asigurarea stocului de piese de schimb, subansamble, consumabile, scule si echipamente de protectie.
* Implementarea standardelor tehnice PepsiCo.
* Relatii cu furnizorii interni si externi de piese si echipamente.
* Initiativa si suport in implementarea proiectelor de dezvoltare si modernizare a liniilor de fabricatie.
* Respectarea indicatorilor de calitate, AIB, siguranta alimentului, contributia la atingerea indicatorilor cheie de performanta (KPIs) ai procesului de productie, energie electrica, apa.
* Raspunde pozitiv la solicitarea sefilor ierarhici pentru asigurarea si imbunatatirea functionarii utilajelor si echipamentelor precum si pentru imbunatatirea si eficientizarea departamentului tehnic.
* Organizeaza si sustine sesiuni de instruiri tehnice, Sanatate si securitate in munca (H&S), cu personalul din subordine.
* Acorda sprijin colegilor din departamentul tehnic in vederea remedierii defectiunilor si punerii in functiune a echipamentelor / utilitatilor necesare procesului de productie.
* Participa la instalarea si punerea in functiune a utilajelor si instalatiilor.
* Sustine programe de instruire in vederea intelegerii functionarii / exploatarii / depanarii echipamentelor industriale.
* Monitorizeaza si propune achizitionarea pieselor de schimb uzuale si strategice in asa fel incat oprirea echipamentelor/instalatiilor de utilitati d.p.d.v. tehnic sa fie redusa la zero.
* Este raspunzator de completarea documentelor din Departamentului Tehnic, cum ar fi: fise de intretinere, fise tehnice utilaje, bonuri de consum.
* Propune si implementeaza solutii de imbunatatire a functionarii utilajelor / echipamentelor, precum si solutii de optimizare a altor factori care au impact asupra indicatorilor de performanta.
* Este responsabil de pastrarea si actualizarea documentatiei tehnice.
* Efectueaza evaluarea de risc EHS, JSA / impact si aspect aferenta standardului pentru care este responsabil;
* Identifica si implementeaza masurile de control a riscurilor EHS, specifice standardului, tinand cont de ierarhia acestora;
* Realizeaza inspectii specifice standardului pe care il detine;
* Participa la sedintele EHS lunare;
* Monitorizeaza statusul actiunilor corective si preventive EHS si comunica progresul;
* Intocmeste instructiuni specifice standardului pe care il detine;
* Se tntalneste lunar cu managerul EHS pentru a primi informatii actuale despre performanta/conformitate;
* Anticipeaza eventualele probleme / oportunitati si are initiativa in procesul de imbunatatire continua si in colaborarea cu colegii si superiorii pentru a imbunatati eficienta fabricii si a proceselor, costurilor si managementului.
* Prin activitatile sale respecta si implementeaza Standardele de Securitate si Sanatate in munca, PSI, prevederile Codului de Conduita, Regulamentul de Ordine Interioara, Electrical & Mechanical engineering standards, Food safety standards procedurile Star Foods, si cerintele legale specifice locului de munca.
* Calificari:
* Studii: superioare - profil tehnic;
* Experienta profesionala: minim 3 ani intr-un rol similar
* Abilitati:
* cunostinte de limba engleza: nivel avansat
* abilitati de comunicare;
* lucru in echipa;
* atentie la detalii si orientare catre rezultat;
* integritate si seriozitate, inspira incredere;
* colaborare si influentare pentru atingerea obiectivelor;
* initiativa spre a gasi modalitati de a face lucrurile mai bine;
* incurajeaza echipa spre cautarea permanenta a imbunatatirii modului de lucru;
flexibilitate pentru a invata lucruri noi.
Responsabilitati
Raporteaza eroarea la