Utilities Coordinator

Angajator: PepsiCo Romania
Domeniu:
  • Productie
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    PepsiCo a intrat pe piaţa romaneasca in anul 2004, achizitionand liderul pe piata de chips-uri de cartofi, compania Star Foods, prezenta in Romania inca din 1993. Astfel, PepsiCo a devenit unul dintre jucatorii principali pe piata de Snacks-uri din Romania.

    Cerinte

    SPECIFICE:



    * Organizarea, coordonarea si monitorizarea personalului responsabil cu asigurarea utilitatilor in departamentului tehnic.
    * Planificarea activitatilor de intretinere si reparatii ale echipamentelor / instalatiilor de utilitati.
    * Asigurarea utilitatilor companiei: energie termica, apa potabila, aer, azot, etc.; respectarea prescriptiilor ISCIR pt echipamente.
    * Identificarea si recomandarea schimbarilor / imbunatatirilor in procesul de productie, reducerea consumului de apa si energie, imbunatatirea productivitatii liniilor de fabricatie.
    * Asigurarea stocului de piese de schimb, subansamble, consumabile, scule si echipamente de protectie.
    * Implementarea standardelor tehnice PepsiCo.
    * Relatii cu furnizorii interni si externi de piese si echipamente.
    * Initiativa si suport in implementarea proiectelor de dezvoltare si modernizare a liniilor de fabricatie.
    * Respectarea indicatorilor de calitate, AIB, siguranta alimentului, contributia la atingerea indicatorilor cheie de performanta (KPIs) ai procesului de productie, energie electrica, apa.
    * Raspunde pozitiv la solicitarea sefilor ierarhici pentru asigurarea si imbunatatirea functionarii utilajelor si echipamentelor precum si pentru imbunatatirea si eficientizarea departamentului tehnic.
    * Organizeaza si sustine sesiuni de instruiri tehnice, Sanatate si securitate in munca (H&S), cu personalul din subordine.
    * Acorda sprijin colegilor din departamentul tehnic in vederea remedierii defectiunilor si punerii in functiune a echipamentelor / utilitatilor necesare procesului de productie.
    * Participa la instalarea si punerea in functiune a utilajelor si instalatiilor.
    * Sustine programe de instruire in vederea intelegerii functionarii / exploatarii / depanarii echipamentelor industriale.
    * Monitorizeaza si propune achizitionarea pieselor de schimb uzuale si strategice in asa fel incat oprirea echipamentelor/instalatiilor de utilitati d.p.d.v. tehnic sa fie redusa la zero.
    * Este raspunzator de completarea documentelor din Departamentului Tehnic, cum ar fi: fise de intretinere, fise tehnice utilaje, bonuri de consum.
    * Propune si implementeaza solutii de imbunatatire a functionarii utilajelor / echipamentelor, precum si solutii de optimizare a altor factori care au impact asupra indicatorilor de performanta.
    * Este responsabil de pastrarea si actualizarea documentatiei tehnice.
    * Efectueaza evaluarea de risc EHS, JSA / impact si aspect aferenta standardului pentru care este responsabil;
    * Identifica si implementeaza masurile de control a riscurilor EHS, specifice standardului, tinand cont de ierarhia acestora;
    * Realizeaza inspectii specifice standardului pe care il detine;
    * Participa la sedintele EHS lunare;
    * Monitorizeaza statusul actiunilor corective si preventive EHS si comunica progresul;
    * Intocmeste instructiuni specifice standardului pe care il detine;
    * Se tntalneste lunar cu managerul EHS pentru a primi informatii actuale despre performanta/conformitate;
    * Anticipeaza eventualele probleme / oportunitati si are initiativa in procesul de imbunatatire continua si in colaborarea cu colegii si superiorii pentru a imbunatati eficienta fabricii si a proceselor, costurilor si managementului.
    * Prin activitatile sale respecta si implementeaza Standardele de Securitate si Sanatate in munca, PSI, prevederile Codului de Conduita, Regulamentul de Ordine Interioara, Electrical & Mechanical engineering standards, Food safety standards procedurile Star Foods, si cerintele legale specifice locului de munca.





    * Calificari:


    * Studii: superioare - profil tehnic;
    * Experienta profesionala: minim 3 ani intr-un rol similar


    * Abilitati:


    * cunostinte de limba engleza: nivel avansat
    * abilitati de comunicare;
    * lucru in echipa;
    * atentie la detalii si orientare catre rezultat;
    * integritate si seriozitate, inspira incredere;
    * colaborare si influentare pentru atingerea obiectivelor;
    * initiativa spre a gasi modalitati de a face lucrurile mai bine;
    * incurajeaza echipa spre cautarea permanenta a imbunatatirii modului de lucru;

    flexibilitate pentru a invata lucruri noi.

    Responsabilitati