IT Service Delivery Manager

Acest job nu mai este activ!

Vezi toate job-urile StarTech Team active.


Vezi toate job-urile IT Service Delivery Manager active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Hardware active pe Hipo.ro

Vezi toate job-urile in IT Software active pe Hipo.ro

Angajator: StarTech Team
Domeniu:
  • IT Hardware
  • IT Software
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 1 - 5 ani experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 07.05.2021
    Scurta descriere a companiei

    Cerinte

    Ce ar trebui sa iei in calcul pentru acest rol?

    Imbina expertiza in domeniul IT cu grija fata de relatia cu clientii;
    Detine cunostinte de management de proiect si abilitati de coordonare a unei echipe de Support Level 1;
    Experienta in definirea si urmarirea proceselor de suport in cadrul departamentului IT;
    Cunostinte tehnice in domeniul retelelor de calculatoare, bazelor de date, arhitecturi hardware si software, ciclului de viata al unei solutii software;
    Este un excelent comunicator atat in interiorul echipei cat si in exteriorul acesteia;
    Este proactiv si orientat spre calitate;
    Are experienta in gestionarea proiectelor; (aplicarea practicilor ITIL reprezinta un avantaj);
    Este o persoana serioasa, responsabila si capabila de a lucra intr-un cadru de evolutie profesionala;

    Responsabilitati

    Rezultatele urmarite

    Asigura suport echipei proprii in livrarea serviciilor IT - ServiceDesk Level 1:


    Reprezinta singurul punct de contact al departamentului IT in relatia cu clientul intern in ceea de priveste serviciile IT;
    Sustine in interactiunea cu celelalte departamente;
    Evalueaza si imbunatateste calitatea serviciului livrat;
    Garanteaza in fata managementului in livrarea serviciilor IT;
    Verifica si se asigura de respectarea standardelor de calitate ale companiei;
    Pregateste si organizeaza planul de activitate in cadrul proiectului si asigura resursele necesare pentru atingerea obiectivelor;
    Raporteaza frecvent performanta serviciilor si obiectivele atinse catre diverse departamente din companie (organizeaza sedinte in acest scop);
    Adapteaza bunele practici la necesitatile companiei pentru buna funcţionare şi corecta utilizare a serviciilor IT (hardware si software);
    Faciliteaza legatura intre diversele echipe IT, coordoneaza procesele interne cu responsabilii de servicii IT

    Alte informatii

    Principii de baza:

    Accesul la beneficii se face prin performanta nu prin prezenta;
    Privim schimbarea din viitor si prezent ca fiind o oportunitate si nu un pericol;
    Credem cu tarie si sustinem diferentierea individului autonom.
    Oamenii care reusesc: mai fac inca un pas, inainte sa trimita un livrabil, mai verifica inca o data, inca o data, daca ceea ce urmeaza este la cel mai inalt nivel, este cel mai bun lucru pe care il pot trimite.