Customer Care Specialist

Angajator: Bright Communication
Domeniu:
  • Customer support - Client service
  • Telecomunicatii
  • Vanzari
  • Tip job: full-time
    Nivel job: 0 - 1 an experienta
    Orase:
  • BUCURESTI
  • Actualizat la: 13.04.2021
    Scurta descriere a companiei

    Bright Communication activeaza pe piata de servicii Contact Center, furnizand pentru clienti importanti din piata locala si internationala o gama variata de servicii precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie si, cel mai important serviciu din portofoliul nostru – „orice are nevoie clientul!” 😊

    Cerinte

    Bright Communication activeaza pe piata de servicii Contact Center, furnizand pentru clienti importanti din piata locala si internationala o gama variata de servicii precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie si, cel mai important serviciu din portofoliul nostru – „orice are nevoie clientul!” 😊

    Punand accent pe factori importanti precum:

    • calitatea serviciilor,
    • competente (nu avea nici o grija daca nu le ai, te ajutam noi sa ti le dezvolti dupa care va trebui sa le exersezi)
    • punctualitate,
    • seriozitate
    • creativitate.

    Bright a inregistrat o crestere accelerata alaturi de o echipa tanara, dinamica, orientata catre performanta, motiv pentru care.... ne cautam colegi noi!

    Oranduirea 😊 noastra, nu se rezuma doar la „work hard and no fun!”: in pauze suntem „cei mai prieteni misto”, avem „specilisiti in” si o colectie de bancuri, cafea moca si interactionam cu „sefii” nostri patrupezi cand ne viziteaza!

    Responsabilitati

    Ce vei face in acest rol?

    • Vei prelua solicitarilor clientilor care au nevoie de informatii legate de serviciile pe care le utilizeaza, doresc o oferta noua dar si solicitarilor de reziliere a abonamentului existent:
    • Contactezi clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si
    • serviciilor conform campaniilor planificate
    • Oferi informatii conform procedurilor de lucru
    • Emiti si transmiti emailuri la solicitarea clientilor alocati in campanii
    • Completezi un formular de reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul
    • reclamatiei
    • Utilizezi programele de calculator: Word, Excel, Microsoft Outlook,Access,
    • CRM etc.

    Alte informatii

    In schimb, Bright iti ofera:

    • pachet salarial competitiv, bonuri de masa
    • sistem de bonusare bazat pe performanta, progresiv, dupa finalizare training
    • training si programe interne de dezvoltare profesionala
    • oportunitati reale de avansare (adica cum sa devii si TU in scurt timp “…sefuuu’!?...”)
    • spatiu de lucru modern, zona centrala
    • …cafea mocca, colegi misto si pisici la birou