Customer Care Specialist
Acest job nu mai este activ!Vezi toate job-urile Bright Communication active.Vezi toate job-urile Customer Care Specialist active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Customer support - Client service active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Telecomunicatii active pe Hipo.roVezi toate job-urile in Vanzari active pe Hipo.ro |
Angajator: | Bright Communication |
Domeniu: |
|
Tip job: | full-time |
Nivel job: | 0 - 1 an experienta |
Orase: |
|
Actualizat la: | 06.05.2021 |
Remote work: | On-site |
Bright Communication activeaza pe piata de servicii Contact Center, furnizand pentru clienti importanti din piata locala si internationala o gama variata de servicii precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie si, cel mai important serviciu din portofoliul nostru – „orice are nevoie clientul!” 😊
Cerinte
Bright Communication activeaza pe piata de servicii Contact Center, furnizand pentru clienti importanti din piata locala si internationala o gama variata de servicii precum: suport (Call Center tehnic & comercial), vanzare (up-sell, cross-sell, generare de leaduri), retentie, collection, back-office, servicii asistate de tehnolgie si, cel mai important serviciu din portofoliul nostru – „orice are nevoie clientul!” 😊
Punand accent pe factori importanti precum:
• calitatea serviciilor,
• competente (nu avea nici o grija daca nu le ai, te ajutam noi sa ti le dezvolti dupa care va trebui sa le exersezi)
• punctualitate,
• seriozitate
• creativitate.
Bright a inregistrat o crestere accelerata alaturi de o echipa tanara, dinamica, orientata catre performanta, motiv pentru care.... ne cautam colegi noi!
Oranduirea 😊 noastra, nu se rezuma doar la „work hard and no fun!”: in pauze suntem „cei mai prieteni misto”, avem „specilisiti in” si o colectie de bancuri, cafea moca si interactionam cu „sefii” nostri patrupezi cand ne viziteaza!
Ce vei face in acest rol?
• Vei prelua solicitarilor clientilor care au nevoie de informatii legate de serviciile pe care le utilizeaza, doresc o oferta noua dar si solicitarilor de reziliere a abonamentului existent:
• Contactezi clientii actuali si potentiali in vederea vanzarii produselor si
• serviciilor conform campaniilor planificate
• Oferi informatii conform procedurilor de lucru
• Emiti si transmiti emailuri la solicitarea clientilor alocati in campanii
• Completezi un formular de reclamatii la sesizarea clientului specificand motivul
• reclamatiei
• Utilizezi programele de calculator: Word, Excel, Microsoft Outlook,Access,
• CRM etc.
In schimb, Bright iti ofera:
• pachet salarial competitiv, bonuri de masa
• sistem de bonusare bazat pe performanta, progresiv, dupa finalizare training
• training si programe interne de dezvoltare profesionala
• oportunitati reale de avansare (adica cum sa devii si TU in scurt timp “…sefuuu’!?...”)
• spatiu de lucru modern, zona centrala
• …cafea mocca, colegi misto si pisici la birou
Job-uri similare care te-ar putea interesa: |
|
---|---|
Senior Customer Experience Specialist (12M) with French and Spanish Hybrid Aplica fara CV | |
Customer Support Internship BUCURESTI, Cluj Napoca, | |
Customer Experience Specialist with German (Hybrid) Hybrid | |
Vezi job-uri similare (589) |
Raporteaza eroarea la